2777
2789

سلام. اگه تاپیکهاتون خصوصی هستن با لغو کاربری اطلاعاتتون و تاپیکهاتون از این به بعد باقی می مونه.

بسم الله الرحمان الرحیم. سلام. نابینا هستم. صفحهخوان nvda, همه نوشته های متنی جز عکسنوشته ها رو در کامپیوتر میخونه. امروز برای سلامتی و ظهور امام زمانت دعا کردی؟ صلوات فرستادی؟ برای فرج و رفع غربت هزار ساله امام معصوم و مهربانت چه کردی؟! امام مهدي(عج) مانند جد بزرگوارشان امام علی (علیه السلام)، برایمان دعا میکنند و بر دعاهاي ما «آمين» ميگويند. امام امير المؤمنينعليه السلام به رميله ميفرمايد: اي رميله! هيچ مؤمني نيست كه بيمار شود، مگر اينكه به مرض او مريض ميشويم، و اندوهگين نشود مؤمني، مگر اينكه به خاطر اندوه او، اندوهگين گرديم، و دعايي نكند مگر اينكه براي او آمين گوييم، و ساكت نماند مگر اينكه برايش دعا كنيم. همه هستی و وجودمون و نعمتهایی که داریم به برکت وجود حضرته. ما خلیفه خدا در زمینیم و باید کانال رحمت الهی باشیم، در آخرت همه با هم بریم بهشت. من با خدا و امام زمان عهد کردم که به همه امید بدم و همه رو دعوت کنم سر سفره پرمهر خدا و اهل بیت و به خاطر همین عهدم به این سایت اومدم.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام. اگه تاپیکهاتون خصوصی هستن با لغو کاربری اطلاعاتتون و تاپیکهاتون از این به بعد باقی می مونه.

چجوری عزیزم؟میخام تاپیک هام پاک بشه

   دوست گلم برای رسیدن به خواسته هام صلوات میفرستی؟لایک کن منم بفرستم برات
چجوری عزیزم؟میخام تاپیک هام پاک بشه

خب راهش حذف کاربریتون نیست.
چون طبق قوانین جدید سایت اگه کاربریتون هم حذف بشه کاربریتون در دسترسه و اطلاعاتتون باقی می مونه.
باید تاپیکهای خصوصیتون رو روزهای زوج بذارین تو تاپیک حذف تاپیکهای درخواستی براتون حذف میکنن.
البته فکر کنم روزی یکی دوتا تاپیک بیشتر نیست.
نینی یار پنج هم یکی دوتا تاپیک یکی از کاربران ازشون خواستن خصوصی بود براشون حذف کردن.

بسم الله الرحمان الرحیم. سلام. نابینا هستم. صفحهخوان nvda, همه نوشته های متنی جز عکسنوشته ها رو در کامپیوتر میخونه. امروز برای سلامتی و ظهور امام زمانت دعا کردی؟ صلوات فرستادی؟ برای فرج و رفع غربت هزار ساله امام معصوم و مهربانت چه کردی؟! امام مهدي(عج) مانند جد بزرگوارشان امام علی (علیه السلام)، برایمان دعا میکنند و بر دعاهاي ما «آمين» ميگويند. امام امير المؤمنينعليه السلام به رميله ميفرمايد: اي رميله! هيچ مؤمني نيست كه بيمار شود، مگر اينكه به مرض او مريض ميشويم، و اندوهگين نشود مؤمني، مگر اينكه به خاطر اندوه او، اندوهگين گرديم، و دعايي نكند مگر اينكه براي او آمين گوييم، و ساكت نماند مگر اينكه برايش دعا كنيم. همه هستی و وجودمون و نعمتهایی که داریم به برکت وجود حضرته. ما خلیفه خدا در زمینیم و باید کانال رحمت الهی باشیم، در آخرت همه با هم بریم بهشت. من با خدا و امام زمان عهد کردم که به همه امید بدم و همه رو دعوت کنم سر سفره پرمهر خدا و اهل بیت و به خاطر همین عهدم به این سایت اومدم.

سلام


❌️ با حذف کاربری:

🔴 تاپیک هاتون باقی می مونن.

🔴 پست هاتون باقی می مونن.



0️⃣9️⃣ 🎆🎇 ℹ️🆔️ در مورد پست ها اگر شماره تلفن، عکس، اطلاعات شخصی و... دارین ⬅️ به نی نی یار همون شیفت 3 یا پنج یا شب بگین براتون پاک می کنن.



✅️ آن تاپیک هایی را که می خواهید حذف بشه باید خودتون قبل از رفتن پاک کنین. اگر خودتون پست گذاشتین خودتون می تونین حذف کنین در غیر این صورت باید بگذارین توی تاپیک ایشون: @نی_نی_یار_حذف_تاپیک2        



🟩 🟩 هرکسی به روش خودش خدا رو درک می کنه راه های رسیدن به خدا برای هرکس فرق می کنه. در مورد دیگران قضاوت نکنید، تا خودتان مورد قضاوت قرار نگیرید. دیگران را محکوم نکنید، تا خدا نیز شما را محکوم نکند. دیگران را ببخشایید تا خودتان نیز بخشوده شوید. انجیل لوقا باب ۶ آیه ۳۷ 🦋🦋🦋 درخواست دوستی رد می کنم.

🟥🟧🟨🟩🟦🟪   🟥🟧🟨🟩🟦🟪   🟥🟧🟨🟩🟦🟪

الان هرکس تعلیق بشه:

 ❌️ استارتر نمی تونه تاپیک بزنه 

❌️ نمی تونه پست بگذاره 

✅️ فقط می تونه مطالب مجله سایت رو لایک کنه.


🛑 بقیه ی کاربران می تونن تاپیک هاشو ببینن.

🛑 بقیه ی کاربران می تونن تگش کنن.

🛑 پیام های خصوصی به هم داده باشین دیده میشن.

🛑 شما اصلا نمی فهمین یه کاربر تعلیق شده یا نه.



🟧🟨🟧🟨🟧 الان خیلی ها از این موضوع خبر ندارن هر کس می تونه در موردش تاپیک بزنه تا بقیه هم بفهمن داره چه اتفاقی میفته.



تازه می خواهند کسانی که قبلا هم تعلیق شدن کاری کنن به راحتی وقتی روی اسمشون می زنیم راحت تاپیک هاشون رو ببینیم.🔴🔴

🟩 🟩 هرکسی به روش خودش خدا رو درک می کنه راه های رسیدن به خدا برای هرکس فرق می کنه. در مورد دیگران قضاوت نکنید، تا خودتان مورد قضاوت قرار نگیرید. دیگران را محکوم نکنید، تا خدا نیز شما را محکوم نکند. دیگران را ببخشایید تا خودتان نیز بخشوده شوید. انجیل لوقا باب ۶ آیه ۳۷ 🦋🦋🦋 درخواست دوستی رد می کنم.

چجوری عزیزم؟میخام تاپیک هام پاک بشه

سلام

🟧 برای مثال چند تا تاپیکتون رو لایک کردم این ها رو خودتون می تونین حذف کنین.


✅️ اگر تاپیکتون پستی نداشته باشه یا  فقط خودتون داخلش پست گذاشتین سه نقطه زیرش رو بزنین خودتون می تونین حذف کنین.



بقیه ی تاپیک ها باید لینکش رو بگذارین تاپیک ایشون @نی_نی_یار_حذف_تاپیک2  



✅️ توی این تاپیک با عکس توضیح دادم:

https://ninisite.co/discussion/topic/10668185/تاپیک-جامع-حذف-تاپیک-چطور-تاپیک-حذف-کنیم-عکسسسس


🌸🌸🌸

🟩 🟩 هرکسی به روش خودش خدا رو درک می کنه راه های رسیدن به خدا برای هرکس فرق می کنه. در مورد دیگران قضاوت نکنید، تا خودتان مورد قضاوت قرار نگیرید. دیگران را محکوم نکنید، تا خدا نیز شما را محکوم نکند. دیگران را ببخشایید تا خودتان نیز بخشوده شوید. انجیل لوقا باب ۶ آیه ۳۷ 🦋🦋🦋 درخواست دوستی رد می کنم.

0️⃣9️⃣ 🎆🎇 ℹ️🆔️ در مورد پست ها اگر شماره تلفن، عکس، اطلاعات شخصی و... دارین ⬅️ به نی نی یار همون شیفت 3 یا پنج یا شب بگین براتون پاک می کنن.



🟣🔵🟢ساعت کاری نی نی یارها🟣🔵🟢


🌺نی نی یار 3:

شنبه تا چهارشنبه اگر تعطیل نباشه ⬅️ از صبح تا ۵ بعدازظهر


🌹نی نی یار پنج:

روزهای عادی ⬅️ از ساعت ۵ بعدازظهر تا ۱۱ شب

روزهای تعطیل و پنج شنبه ها و جمعه ها ⬅️ از صبح تا ۱۱ شب


🌸نی نی یار شب:

هر شب ⬅️ ساعت ۱۱ شب به بعد



🏵نی نی یار حذف تاپیک ۲:🏵

شنبه و دوشنبه و چهارشنبه

(فقط ۳ روز در هفته) به غیر از ایام تعطیل

⬅️ ساعت

 ۱۰:۳۰ تا ۱۲ 

و

۱۴ تا ۱۵


🟥🟥🟥 نی نی یار حذف تاپیک2 با تگ شدن جایی نمی آیند.

 فقط باید توی تاپیکشون لینک تاپیکتون رو بگذارین.

🟩 🟩 هرکسی به روش خودش خدا رو درک می کنه راه های رسیدن به خدا برای هرکس فرق می کنه. در مورد دیگران قضاوت نکنید، تا خودتان مورد قضاوت قرار نگیرید. دیگران را محکوم نکنید، تا خدا نیز شما را محکوم نکند. دیگران را ببخشایید تا خودتان نیز بخشوده شوید. انجیل لوقا باب ۶ آیه ۳۷ 🦋🦋🦋 درخواست دوستی رد می کنم.

سلام 🟧 برای مثال چند تا تاپیکتون رو لایک کردم این ها رو خودتون می تونین حذف کنین. ✅️ اگر تاپی ...

خدا خیرتون بده. یعنی اگه تاپیکی فقط خودم توش پست و کامنت بذارم هم میتونم حذف کنم؟
فکر میکردم کلا باید تاپیک هیچ کامنتی نداشته باشه که بشه حذفش کنم!

بسم الله الرحمان الرحیم. سلام. نابینا هستم. صفحهخوان nvda, همه نوشته های متنی جز عکسنوشته ها رو در کامپیوتر میخونه. امروز برای سلامتی و ظهور امام زمانت دعا کردی؟ صلوات فرستادی؟ برای فرج و رفع غربت هزار ساله امام معصوم و مهربانت چه کردی؟! امام مهدي(عج) مانند جد بزرگوارشان امام علی (علیه السلام)، برایمان دعا میکنند و بر دعاهاي ما «آمين» ميگويند. امام امير المؤمنينعليه السلام به رميله ميفرمايد: اي رميله! هيچ مؤمني نيست كه بيمار شود، مگر اينكه به مرض او مريض ميشويم، و اندوهگين نشود مؤمني، مگر اينكه به خاطر اندوه او، اندوهگين گرديم، و دعايي نكند مگر اينكه براي او آمين گوييم، و ساكت نماند مگر اينكه برايش دعا كنيم. همه هستی و وجودمون و نعمتهایی که داریم به برکت وجود حضرته. ما خلیفه خدا در زمینیم و باید کانال رحمت الهی باشیم، در آخرت همه با هم بریم بهشت. من با خدا و امام زمان عهد کردم که به همه امید بدم و همه رو دعوت کنم سر سفره پرمهر خدا و اهل بیت و به خاطر همین عهدم به این سایت اومدم.

سلام 🟧 برای مثال چند تا تاپیکتون رو لایک کردم این ها رو خودتون می تونین حذف کنین. ✅️ اگر تاپی ...

سلام مجدد.
میشه تاپیکهای منم لایک کنین ببینم کدوماشون حذف میشن؟

بسم الله الرحمان الرحیم. سلام. نابینا هستم. صفحهخوان nvda, همه نوشته های متنی جز عکسنوشته ها رو در کامپیوتر میخونه. امروز برای سلامتی و ظهور امام زمانت دعا کردی؟ صلوات فرستادی؟ برای فرج و رفع غربت هزار ساله امام معصوم و مهربانت چه کردی؟! امام مهدي(عج) مانند جد بزرگوارشان امام علی (علیه السلام)، برایمان دعا میکنند و بر دعاهاي ما «آمين» ميگويند. امام امير المؤمنينعليه السلام به رميله ميفرمايد: اي رميله! هيچ مؤمني نيست كه بيمار شود، مگر اينكه به مرض او مريض ميشويم، و اندوهگين نشود مؤمني، مگر اينكه به خاطر اندوه او، اندوهگين گرديم، و دعايي نكند مگر اينكه براي او آمين گوييم، و ساكت نماند مگر اينكه برايش دعا كنيم. همه هستی و وجودمون و نعمتهایی که داریم به برکت وجود حضرته. ما خلیفه خدا در زمینیم و باید کانال رحمت الهی باشیم، در آخرت همه با هم بریم بهشت. من با خدا و امام زمان عهد کردم که به همه امید بدم و همه رو دعوت کنم سر سفره پرمهر خدا و اهل بیت و به خاطر همین عهدم به این سایت اومدم.

خدا خیرتون بده. یعنی اگه تاپیکی فقط خودم توش پست و کامنت بذارم هم میتونم حذف کنم؟ فکر میکردم کلا بای ...

آره تاپیک پستی نداشته باشه یا فقط فقط پست های خودتون باشه در آن صورت خودتون می تونین حذف کنین.



🟩 🟩 هرکسی به روش خودش خدا رو درک می کنه راه های رسیدن به خدا برای هرکس فرق می کنه. در مورد دیگران قضاوت نکنید، تا خودتان مورد قضاوت قرار نگیرید. دیگران را محکوم نکنید، تا خدا نیز شما را محکوم نکند. دیگران را ببخشایید تا خودتان نیز بخشوده شوید. انجیل لوقا باب ۶ آیه ۳۷ 🦋🦋🦋 درخواست دوستی رد می کنم.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز