2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه. بیشتر شبیه تاول سوختگیه

سلام

شما خوب شدی؟ منم تقریبا یک ماه و نیم هست که ته گلوم سه تا تاول قرمز زده و بلعم رو دچار مشکل کرده و درست نمیتونم غذا بخورم، یا باید لقمه رو خیییلیییی بجوم و به سختی قورت بدم کلافه شدم غذا خوردن شده برام معظل! امشب رفتم عفونی معایته کرد گفت غدد لنفاوی ته گلوته ولی خودم بعید میدونم! بهم سفکسیم داد، ولی تازگی بخاطر یه مشکل دیگه سفکسیم خوردم و خوب نشدم، یکی کمک کنخ بگه من باید چیکار کنم. نه درد داره نه سوزش فقط بلع غذا برام شده عذااااااااب

سلام شما خوب شدی؟ منم تقریبا یک ماه و نیم هست که ته گلوم سه تا تاول قرمز زده و بلعم رو دچار مشکل کر ...

سلام عزیزم. حتما برو دکتر گوش و حلق و بینی. من هم هفته آینده وقت گرفتم که برم. در  غذا خوردن و بلع مشکلی ندارم. شما هم برو انشالله که چیزی نیس

سلام عزیزم. حتما برو دکتر گوش و حلق و بینی. من هم هفته آینده وقت گرفتم که برم. در  غذا خوردن و ...

سلام عزیزم یکی دیگه تاپیک‌زده بخاطر رفلاکسه. منم رفلاکس دارم میگم شاید واقعا بخاطر رفلاکس باشه 🧐

دوست مامانمم پزشکه دید و گفت لوزه سومه گفت شربت دیفن  رقیق کنم یک قاشق دیفن و یک قاشق آب روزی سه بار و قرقره کنم 

به نظرم امپرازول هم‌مصرف بشه کنارش بد نیست. حالا میخوام‌انجام بدم ببینم چی میشه.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز