2789

نه شامل نمیشه

کندلا مامانم رفته بود خیلی خوب بود ولی باز تیتانیوم پلاس ی چیز دیگس و در کمال ناباوری ارزون ترم هست

یاد گرفتم هر اتفاقی که تو زندگیم افتاد رو با اغوش باز بپذیرم چون که با اتفاقایی که افتاد تو زندگیم بزرگ شدم همیشه هر راهیو که رفتم فقط برای بدست اوردن آرامش بود و شاید هنوز خیلی راه هست که باید برای بدست اوردنش برم ولی زندگی اینو بهم یاد داد تو این مسیر اگه هراتفاقی برام افتاد چه خوب وچه بد پا پس نکشم و قوی تر به راهم ادامه بدم. من با این تفکر خوشبختم💛✨برای متنفر بودن از کسانی که از من متنفر هستند اصلا وقت ندارم چون بسیار سرگرم دوست داشتن کسانی هستم که دوسم دارند🌸و قسم به اون روزی که بعد اون همه سختی بهم گفتی«دیدی مال من شدی»دوستت دارم🩵مامانِ رز🩷

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مرکزی که میرم تیتانیوم نداره که

هردوتاش خوبن  اگر تیتانیوم در دسترس بود برو 

یاد گرفتم هر اتفاقی که تو زندگیم افتاد رو با اغوش باز بپذیرم چون که با اتفاقایی که افتاد تو زندگیم بزرگ شدم همیشه هر راهیو که رفتم فقط برای بدست اوردن آرامش بود و شاید هنوز خیلی راه هست که باید برای بدست اوردنش برم ولی زندگی اینو بهم یاد داد تو این مسیر اگه هراتفاقی برام افتاد چه خوب وچه بد پا پس نکشم و قوی تر به راهم ادامه بدم. من با این تفکر خوشبختم💛✨برای متنفر بودن از کسانی که از من متنفر هستند اصلا وقت ندارم چون بسیار سرگرم دوست داشتن کسانی هستم که دوسم دارند🌸و قسم به اون روزی که بعد اون همه سختی بهم گفتی«دیدی مال من شدی»دوستت دارم🩵مامانِ رز🩷

نه اصلا راضی نبودم

یه مرکز تو اصفهان میشناسم دستگاهشون اشنایدرپلاس هست که کاملا جدید و به روزه اپراتورشون هم دقیق شات میزنه👌 جوری که من با ۴ جلسه لیزر به نتیجه دلخواهم رسیدم.نوبت دهیشونم خیلی آن تایمه مثل بقیه مراکز عقده معطل کردن مشتری رو ندارن رو همه رنگ پوستی جواب میده

دکتر هم دارند کاملا بهتون مشاوره میدن

از وقتی میرم پوستم چند درجه روشن تر شده اصلا هم درد و سوختگی نداره فقط یه گزگز خفیف حس میکنی

با الکس موهام ضخیم شد کلی درد کشیدم اما با این دستگاه موهای نازکمم از بین رفته شمارشو براتون میذارم تماس بگیرید ‌کامل راهنماییتون میکنند

۰۹۲۱۷۸۷۰۷۷۶

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز