2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

قرص چی خوردی .اگه بخواد اثر کنه به ۱۵دیقه نکشیده حالت بد میشه اگه نه دوزش پایین بود .

حالا یچیز بخور که بالا بیاری .نگران نباش .


اگه قرص قند یا فشار خوردی هم یچیز بخور که قند و فشارتو اوکی کنه

خیلی اذیتم خیلی قبصم اثر نداشت  خدا لنت کنه ادم هاس سمی زندگیم رو ک باعثشن

مگر فقط شماین که ادم سمی اطرافت بخدا اطراف هممون از این سمها پر اگر برات تعریف کنم بخدا دردهای خودت فراموشت میشه گلم .

عزیزم من قربونت برم ولی بجای اینکه اون ادمهای سمی تورو از پا دربیارن تو سعی کن اونارو از بین ببری مثل علف هرز چرا باید بخاطر یه عده جسم روح روانی که یکبار بهت داده رو اذیت کنی 

❤️‍🩹 I`m ok                                                         
مگر فقط شماین که ادم سمی اطرافت بخدا اطراف هممون از این سمها پر اگر برات تعریف کنم بخدا دردهای خودت ...

قبن خیلی قوی بودم خیلی مقایل همه اتفاق ها ولی نمیدونم چطور افتادم تو سیاه چاله افسردگی دیگ از خودم بدم مباد نمیخام نفس بکشم 3 ماهه نگا اینه نگردم منم خیلی قوی بودن پر  تلاش بودم 

ولی دیگ ضعیف شدم  

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز