2777
2789
عنوان

رابطه

859 بازدید | 24 پست

من احساس میکنم خیلی نرمال نیستم 

من خب احساس تنهایی میکنم بعضی موقع ها

 و میگم کاش یه پارتنر داشتم بعد مثلا از یکی خوشم میاد خیلی خوشم میاد از هر لحاظ ولی وقتی نزدیک میشه دیگه دوسش ندارم 

خیلی بده 

همه رو فقط از دور دوس دارم 

شاید ترس از نزدیک شدن آدما رو دارم نمیدونم چی

شما هم اینجوری هستین یا من فقط آنرمالم


نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فقط تو آنرمالی بااوناییکه مث خودتن 

اصالت یعنی، بختیاری😍       ارجاعت میدم به امضام 💅                 تا زمانیکه که نظرسازنده ای نداشته باشم در تایپکی کامنت نمیذارم 😊                             اگه دیدی جوابتو ندادم بدون هم نظر نیستیم پس انرژی و وقت خودمو الکی هدر نمیدم  و نظرمو به کسی تحمیل نمیکنم 😚                                                        من ز نژاد کورشم ، آزاده ای پر شورشم پیکان تیر آرشم ، خون رگ سیاوشم من کاوه ی آهنگرم ، تا به ستم نیاورم از چرم، پرچم ساختم ، تا بر ستمگر تاختم از غرب و از ماد آمدیم ، ارژنگی و پاک آمدیم من پارت اشکانیم ، من شیر مرد پارسی ام موج خلیج فارسم ، من شاه تنها خاورم زیرا که من ایرانیم ، از قوم بختیاریم    🌺                                                    

کار خوبی میکنی من با استادم وارد رابطه شدم الان حس میکنم حامله شدم آرامش ندارم 

ضرب المثال.🤩خدا آتش را به آدم اعطا کرد.انسان آن را با آب خاموش کرد.🤔  خدا عشق را به آدم داد.💝 انسان آن را با ازدواج خاموش کرد..🤔🤔🤔🤓💞💞💞
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

محرم

قاتل_ننت | 4 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز