منم شر نخواستم هیچ وقت ممنم مثل بقیه از خدا چیزایی خواستم نداد بگم طولانیه ۴ تا خواهر بودیم رفتیم مشهد کلی دعا کردم خدا یه داداش بهم بده نداد دوباره مادرم دختر آورد مامانم مریض شد کلی دعا کردیم شفا پیدا کنه نشد فوت کرد ، دو تا دختر دارم سومیو ناخواسته باردار شدم کلی دعا کردم پسر باشه رفتم آز گف دختره در حالی ک ن دایی دارم ن داداش ... زیاده بگم تموم نمیشه ولی بازم قادر مطلق خداست من سپردم به خودش...