2777
2789
عنوان

فقر

141 بازدید | 2 پست

امروز سوار مترو شدم یه کیف خریده بودم مانتو اداری هم تنم لود یه خانواده روبرو من نشسته بودن با دوتا بچه کوچیک  نمیدونم چرا با حسرت نگاه میکردن دلم سوخت خیلی آخه خودم هم یه زمانی اینجوری بودم .خواهرم نگاهی به آقا انداخت  به من گفت چقدر بده  بی پولی مثلا  این مرد اگر به خودش می رسید چقدر خوب بود شکل و قیافه اش بچه ها من خودم فقر رورباگوشت وپوست واستخونم حس کردم . خیلی بده خیلی از جایگاهی که الان دارم شکر آرزو دارم که هیچ کس فقیر نباشه . ولی باورم نمیشه من از اون روزها هم عبور کردم باورتون میشه روزی بود حتی پول نداشتم با خط واحد جایی برم باید پیاده میرفتم ولی بازهم میگفتم میگذره ولی یه چیزی الان من رو نا امید میکنه من  هنوز عادت له مطالعه ندارم برای ارتقا شغلی خیلی بده خیلی چون من رو عقب انداخته من هنوز عادت پیاده روی رو که برای روزهای فقرم بود دارم پیاده روی زیاد بیرون بودن زیاد آدم رو از زندگی عقب  می ندازه حس میکنم خوب نیست انقدر بیرون بودن 

منم با ماشین خودم رفتو آمد میکنم با مترو و تاکسی خیلی وقتم هدر میشه ولی وقتی با مترو میرغتم خیلی لاغ ...

لاغری خیلی خوبه من متاسفانه یکم اضافه وزن دارم نمیتونم بزارمش پایین 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز