2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

باید عکس بیومتریک بگیرید 

منم آن شیخ سیه روز که در آخر عمر      لای موهای تو گم کرد خداوندش را ...🥀🥀     دشمنت را هم چو میخ خیمه می خواهم ، مُدام                  سر به سنگ و تن به خاک و ریسمان در گــردنش 🥺🥹💫💫
باید حتما برید عکاسی ، به عکاس بگید براتون بگیره  (هرچند جدیدا همه سفارتا برای پولش ،چند ...

رفتیم پیش چند نفر میگن اصلا همچین عکسی نداریم ولی تاکید دارن هشتاد درصد رخ باشه

چه نوع عکسیه ،

این لینک و بخون ک کامل متوجه بشی

https://visafori.com/blog/biometric-photo/

منم آن شیخ سیه روز که در آخر عمر      لای موهای تو گم کرد خداوندش را ...🥀🥀     دشمنت را هم چو میخ خیمه می خواهم ، مُدام                  سر به سنگ و تن به خاک و ریسمان در گــردنش 🥺🥹💫💫
رفتیم پیش چند نفر میگن اصلا همچین عکسی نداریم ولی تاکید دارن هشتاد درصد رخ باشه

وا چرا نداریم ؟ به این عکس که 80% کادر رو تصویر طرف گرفته میگن عکس بایومتریک که اکثر سفارت هام با همین شرایط عکس میخوان ، شما هرجا آتلیه عکاسی بری بگی برای سفارت میخوایم بلدن دیگه



وا چرا نداریم ؟ به این عکس که 80% کادر رو تصویر طرف گرفته میگن عکس بایومتریک که اکثر سفارت هام با هم ...


بهشون که گفتیم گفتن برای دبی و ترکیه و... باهم فرق دارن خودمونم گیج شدیم 

بهشون که گفتیم گفتن برای دبی و ترکیه و... باهم فرق دارن خودمونم گیج شدیم 

شما به عکاسی های دیگه هم یه سر بزنید ،در نهایت عکستون اگه ایراد داشته باشه روز مصاحبه تو سفارت خودشون ازتون یه عکس دیگه میگیرن

اتفاق خاصی نمیوفته  

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز