2777
2789

نه اطلاع ندارم

اگه نمیتونی مودب باشی روی من ریپلای نکن من به ادبیات چاله میدونی عادت ندارم ناظمتونم نیستم بگم خانومم مودب باش نی نی یارو تگ میکنم کاربری ات رو هوا میره

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دوران چکاپ؟نه الزاما هر سه ماه خود دکتر میگه چند وقت یکبار سی تی میخواد اما آزمایش خون هر سه ماه میخ ...

اره عزیزم این بار سی تی و آزمایش نوشته نمیدونم ریه هست یاشکم لگن

فک کنم تو روند اولیه که میخوان ببین ایا دوباره متاستاز میکنه یا نه از این کار استفاده می کنن ولی اینکه بعدا هم نیاز هست یا نه، بسته به نظر متخصص آنکولوژیست هستش. اگه خواستی میتونی تو این سایت بیشتر درباره این موضوع بخونی کامل توضیح دادن تو مقاله هاشون. https://drsaberian.com/

عزیزم من اونقدی اطلاع ندارم یا از پزشک معالج اگر دارن بپرسن
یا 

ببین یه خانم دکتری هستن رادیوانکولوژیستهستن یعنی متخصص رادیوتراپی و انکولوژی. قیمت مشاوره های آنلاینشونم خوبه معقوله

میتونید از ایشون یه نوبت بگیرید ببینید به چه صورت هست و اینا سوال کنی و مدارکتو بفرستی  

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز