2777
2789
عنوان

جادو

19 بازدید | 0 پست

دوستان من تقریبا عشق که هیچی دوست داشتنم تجربه نکردم، یعنی نمیتونم هیچکس و به عنوان پارتنر شریک احساسی دوست داشته باشم، و تمام شریک های خوب احساسی زندگیمو از دست میدم، خودمم خسته شدم از این وضعیت، ادم به دوست داشتن و دوست داشته شدن که زندست، خاستگارامو هم بدون هیچ دلیل منطقی رد میکنم، چندین نفر بهم گفتن که بستگی داری تو زندگیت( دعا، ط،لسم) ولی من اعتقادی ندارم به این موضوعات، شما تا حالا عین من بودید؟ بنظرتون با ارتباط بیشتر با خدا درست میشم؟

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز