2777
2789

برنج رو خیس کن  اگه خورد شدن هیچ نشدن با دستت خورد کن

اب رو میزاری جوش بیاد

برنج و میریزی داخلش حلیم بندازه و اب میریزی بازم

شکر میریزی

زعفران دم میکنی میریزی در اخر با گلاب

تورا دوست دارم بدون آن که علتش را بدانم محبتی که علت داشته باشد یا احترام است یا ریا ...

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


آب را بزار جوش بیاد خرده برنج ایرانی را بریز توش تا برنج نزن شه مدام هم بزن تا ته نگیره 

وقتی برنج تقریبا پخت شکر را اضافه کن و هم بزن تا حل بشن وقتی حل شدن 

خلال بادوم را اضافه کن 

زعفرون بزن  

و یکم بعدش هل و گلاب 

پنج دقیقه آخر دم کنی بزار رو درش و تمامممم 

نوش جان 

لب فرو بسته ام از ناله و فریاد ولی                                    دل ماتم زده در سینه ی من نوحه گر است 

سلام 

برنج نیم دونه باشه که زود له بشه بعد که پخت و له شد دوبرابر وزن برنج شکر میخواد

اونم شکری که تو اب جوش حل شده باشه و شهد باشه و بعدش کمی گلاب و زعفرون دم کرده و خلال بادام هم اضافه کن و مرتب هم بزن  تا ابش کم بشه تو طرف یکبارمصرف ریختی با دارچین و خلال پسته تزیینش کن

بعضیا چون نذر دارند  مینویسند یاحسن

البته شابلون میذارند تمیز دربیاد

نذرتون قبول

التماس دعا


ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز