سلام
برنج نیم دونه باشه که زود له بشه بعد که پخت و له شد دوبرابر وزن برنج شکر میخواد
اونم شکری که تو اب جوش حل شده باشه و شهد باشه و بعدش کمی گلاب و زعفرون دم کرده و خلال بادام هم اضافه کن و مرتب هم بزن تا ابش کم بشه تو طرف یکبارمصرف ریختی با دارچین و خلال پسته تزیینش کن
بعضیا چون نذر دارند مینویسند یاحسن
البته شابلون میذارند تمیز دربیاد
نذرتون قبول
التماس دعا