2789
عنوان

بچه

80 بازدید | 10 پست

تو یکی از یان تامیک های پر بازدید دیدم نوشته بود یه کابری که اکه نمیخوای بچه بیاری چرا ازدواج کردی

واقعا واسه بچه ازدواج میکنین؟؟؟

برای سلامتیم صلوات بفرست.متشکرم! کاربری دست ۲ نفره.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بچه شیرینی زندگیه . روند زندگی همینه از اول تا ب الان .حالا بعضیا از ابتدا توافق می کنن نیارن بحثشون ...

یعنی تنها هدف از ازدواج بچس؟

برای سلامتیم صلوات بفرست.متشکرم! کاربری دست ۲ نفره.

تباهین دیگه...

نمیدونین چقدر شیرینِ


بعد کمبودش رو احساس میکنین

بعد سگ و گربه میارین

بعد صداش میزنین: پسرمامان 

با کلی هزینه خوراک و دوا و درمون که آخرش وقتی از در نیاین تو براتون دم تکون بده😐

اگه کسی قصد نداره بچه بیاره باید قبلش با طرف کامل صحبت کنه به نظرم ولی واقعا چرا باید خودتو تو هچل ...

خب یه وقتایی آدم عاشق میشه دوست داره ازدواج کنه

ولی دوست نداره بچه بیاره

برای سلامتیم صلوات بفرست.متشکرم! کاربری دست ۲ نفره.

تباهین دیگه... نمیدونین چقدر شیرینِ بعد کمبودش رو احساس میکنین بعد سگ و گربه میارین بعد صداش ...

من خودم از بچه ها متنفرم 

و هیچوقتم علاقه ندارم

برای سلامتیم صلوات بفرست.متشکرم! کاربری دست ۲ نفره.

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز