2777
2789
جوش صورت ؟؟؟اگر هورمونی باشه فایده نداره لیزر.راکوتان بخوری بهتره

قرص مقطعی رفع میکنه

تاثیر سابسیژن رو شنیدم اما لیزرم موثره

جز اسی کسی پست منو ریپ نزنه .نظر شخصیمه.چرا باید درمورد نظر شخصیم به شما جواب بدم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یه مرکز لیزر فوق العاده تو اصفهان میشناسم دستگاهشون اشنایدرپلاس هست که کاملا جدید و به روزه اپراتورشون هم دقیق شات میزنه👌 جوری که من با ۴ جلسه لیزر به نتیجه دلخواهم رسیدم

از وقتی میرم پوستم چند درجه روشن تر شده اصلا هم درد و سوختگی نداره فقط یه گزگز خفیف حس میکنی

با الکس موهام ضخیم شد کلی درد کشیدم اما با این دستگاه موهای نازکمم از بین رفته شمارشو براتون میذارم تماس بگیرید ‌کامل راهنماییتون میکنند

۰۹۲۱۷۸۷۰۷۷۶

یه مرکز لیزر فوق العاده تو اصفهان میشناسم دستگاهشون اشنایدرپلاس هست که کاملا جدید و به روزه اپراتورش ...

تو اصلا نخوندی ببینی من چی خواستم.فقط تبلیغ کردی

برات متاسفم

جز اسی کسی پست منو ریپ نزنه .نظر شخصیمه.چرا باید درمورد نظر شخصیم به شما جواب بدم
چرا اتفاقا خوندم واسه کسایی که دنبال مرکز لیزر موی زائد هستن گذاشتم تو واسه خودت متاسف باش


لازم نکرده

پستتو پاک کن

جز اسی کسی پست منو ریپ نزنه .نظر شخصیمه.چرا باید درمورد نظر شخصیم به شما جواب بدم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

دیوونه شدم

mmahsaa32 | 2 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز