evechit مدیر استارتر عضویت: 1400/10/20 تعداد پست: 1313 عنوان نظررر 138 بازدید | 4 پست بچه ها بنظرتون این گردنبنده خوشگله؟گردنبند شیشه خون میخوام برا هدیه بگیرمالبته نمیخوام خون خودمو بریزم توش بدم میاد😐همونجوری ک خریدم بمونه مناقیانوسمتواکواریومتونجانمیشم. 1402/06/13 | 02:23 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
ثودک عضویت: 1401/02/16 تعداد پست: 39324 خوب نیست😓 صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤
evechit مدیر استارتر عضویت: 1400/10/20 تعداد پست: 1313 دوست داری بگیر، من خودم از اینا خوشم نمیاد. اره منم موندم تو دوراهی مناقیانوسمتواکواریومتونجانمیشم.