2777
2789
عنوان

🥲........!

640 بازدید | 35 پست

خیلی وقته دلم خیلی از همه چیز همه جا گرفته .افسردگی شدید گرفته بودو هیج امیدی برا زندگي کردن نداشتم جوری کع شبا با چش پراشک آرزو میکردم دیگع فردایی نباشع

چن بارم حتی خودکشی ناموفق داشتم ولی دیشب کع میخواستم دیگع همچیو تموم کن انگار یکی میزد رو شونم باهام حرف بزن یه ساعت همینجوری اشک میریختمو با خدا دردو دل میکردم کع خوابم برد صب کع بیدار شدم انگار نع انگار دیشب خبری بوده و از اولش هیچ فکر خودکشی تو ذهنم نبودع انگار دیگع نمیخوام بمیرم 


ولی خیلی قشنگ بود یه جایی کع دیگع بریده بودم به دادم رسیدی😍🥺🥺


همه اینا به کنار یه سری نوشته تو دفتر داشتم خو من به مامانم خیلی اعتماد داشتمو اون یه ذره هم بهم اعتماد ندارع رفته بود دفتره رو برداشته بودو همه رو خونده بود 

هر چی تونست بارم کرد کلی تهدیدم کرد حالم‌گرفته شد😑😑😑

قسم به اشک قبل پرواز.....کنارتم:)

من هيچ وقت حرفاي دلمو نگه نميدارم روي كاغذ…

البته فقط براي همون موقع بعد كاغذ و ميسوزونم و يا پاره ميكنم

اگه بخونن چي ، حس بديه

    //   کِـی به انداختن ِ سنگ پیاپی در آب ، ماه را میشود از حافظه ی آب گرفت !؟ //   میرسن روزای خوب🤍🌸🌱 پَرواز ۶۵۰

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

گریه ادمو اروم میکنه  ولی چرا خودکشی واقعا چرا

دیگع هیچ جوره نمیتونستم زندگیمو ادامه بدم دلم به هیجی خوش نبود مخصوصا آدمای اطرافم و خانوادم

قسم به اشک قبل پرواز.....کنارتم:)

من هيچ وقت حرفاي دلمو نميارم روي كاغذ… البته فقط براي همون موقع بعد كاغذ و ميسوزونم و يا پاره ميكنم ...

دقیقا منم پاره میکنم 

بعذ خرده هاو که مامانم میبینه میگه باز دیونه شدی؟    

من حسابم ز همه مردم این شهر جداست من امیدم به خدا بعد خدا هم به خداست💜🙂

هعی دختر کار مامانت اشتباهه

من بعد نوشتن آتیش میزنم که هیچکس نبینه آتیش زدنم آرومم میکنه در کل درکت کردم

(دورنگم)🎴تو مغزم خیلی صدا هس خیلی، تو سرم جنگله             صبح که از خواب پا میشم دلم میخواد کسی نباشه باهام حرف بزنه،میخوام از خونه که میرم بیرون کسی منتظرم نباشه، برگردم دل کسی تنگ نشه واسم،☻️۰ میخوام تنها باشم                                          در من تيمارستانی قصد شورش داره....یخیال پرداز روان           گیاه‌خوار💚 intjفمینیست💜  عاشق علم ونجوم👩🏻‍🚀فیلم باز فیلم خواستی ژانر مورد علاقت رو بگو چندتا بهت پیشنهاد بدم🧸 کیدراما عشقمه :)    من درون دنیای که تو مغزمه زندگی میکنم من صدا های تو مغزم میشنوم که واقعیت نداره من با افرادی که تو ذهنمه خوشحالم من با اشخاص غیر واقعی زندگی میکنم  روزی به مشکلاتی که اکنون رنجم میدهد خواهم خندید...و از پنجره بیمارستان روانی به بیرون خیره خواهم شد:)                       this is måneskin🫀متفاوت باش... مثلا بشین رو تلویزیون مبل ببین
هعی دختر کار مامانت اشتباهه من بعد نوشتن آتیش میزنم که هیچکس نبینه آتیش زدنم آرومم میکنه در کل درکت ...

تازه میاد پشت پنجره اتاقم ببینه دارم تو گوشی چیکار میکنم😑

قسم به اشک قبل پرواز.....کنارتم:)

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز