خانما شما میتونید کسی که آسیب بهتون رسونده طوری که بعد از 5 سال هنوز آسیبش یادتونه و هر وقت یادتون میاد همون بار هیجانی اولیه مثل خشم براتون میاره( به اصرار خانواده که بسیار این اصرار رو مختونه و تمومی نداره) ببخشید و خودتون برید غیر مستقیم ازش معذرت خواهی کنید چون طرف آنقدر مغروره اصلا قدمی بر نمیداره
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
باید برات خونواده مهم باشن که ارزشمند هست حسشون عزیزم، هیچکسی از خوبی کردن بد نمیبینه، خدا دوست داره ...
همین اهمیت خانواده است که پدرم در اورده
ما رو داره مجبور میکنه به زور یه کاری کنیم
حالم بهم میخوره وقتی میدونم کارم غلطه و یه آدم پر رو گستاخ تر میکنه و میدونم با این کار بی احترامی به شخصیت خودم کردم ولی بخاطر خانواده لعنتی باید انجام بدم