2777
2789
عنوان

درماندگی

136 بازدید | 11 پست

خانما شما میتونید کسی که آسیب بهتون رسونده طوری که بعد از 5 سال هنوز آسیب‌ش یادتونه و هر وقت یادتون میاد همون بار هیجانی اولیه مثل خشم براتون میاره(  به اصرار خانواده که بسیار این اصرار رو مختونه و تمومی نداره) ببخشید و خودتون برید غیر مستقیم ازش معذرت خواهی کنید چون طرف آنقدر مغروره اصلا قدمی بر نمیداره


دلبری دارم از خیابان تابستان، کوچه تیر پلاک ۲۷

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اصلا و ابدا. به هیچ عنوان. بره به درک

گیر اصرار های خانواده شدم که هی رو مخم میرن باهام قهر میکنن

خونم نمیان تا با او آشتی کنم


دلبری دارم از خیابان تابستان، کوچه تیر پلاک ۲۷

بطور کلی نه ولی باید دقیق بدونم چیکار کرده الان چجوریه یذره غرورش کمتر شده یا نه مثلا

غرورش که اصلا کم نشده ضمن اینکه دل من و همسرم اصلا باهاش صاف نیست

فقط خانواده رو مخن که آشتی کن

حتی چند وقت پیش نیمچه قدمی هم برای آشتی برداشتیم اما چون از سر دل کار نکردیم باز نتونستیم گشاده برخورد کنیم و قهر ادامه یافت 

دلبری دارم از خیابان تابستان، کوچه تیر پلاک ۲۷

گیر اصرار های خانواده شدم که هی رو مخم میرن باهام قهر میکنن خونم نمیان تا با او آشتی کنم

نمیان که نیان باهاشون قطع رابطه کن. چرا باید مجبورت کنه به ارتباط با کسی که ازش متنفری؟؟ من باشم با همشون کات میکنم. 

گاهی سو تفاهم پیش میاد، هر کس گذشت کنه برای خودش بهتره و در حق خودش خوبی کرده 

آخه طرف هم آسیب مالی بهمون رسوند هم آسیب روحی

اصلا دوست ندارم ببینمش

حالا خانواده گیر دادن آشتی کنید

آخه چه لطفی در صحبت با بعضی افراده

از خدامه که نمیبینمیش

ولی خانواده رو مخن


دلبری دارم از خیابان تابستان، کوچه تیر پلاک ۲۷

نمیان که نیان باهاشون قطع رابطه کن. چرا باید مجبورت کنه به ارتباط با کسی که ازش متنفری؟؟ من باشم با ...

همسرم کم آورده همراهیم نمیکنه داره به حرف خانواده میره که آشتی کنیم تو روابط خودمون تاثیر گذاشته

دلبری دارم از خیابان تابستان، کوچه تیر پلاک ۲۷

آخه طرف هم آسیب مالی بهمون رسوند هم آسیب روحی اصلا دوست ندارم ببینمش حالا خانواده گیر دادن آشتی کن ...

باید برات خونواده مهم باشن که ارزشمند هست حسشون عزیزم، هیچکسی از خوبی کردن بد نمیبینه، خدا دوست داره مهربون و بخشنده باشی

اینستا پیامتونو جواب میدم ❤️ neda_banoot
باید برات خونواده مهم باشن که ارزشمند هست حسشون عزیزم، هیچکسی از خوبی کردن بد نمیبینه، خدا دوست داره ...


همین اهمیت خانواده است که پدرم در اورده

ما رو داره مجبور میکنه به زور یه کاری کنیم

حالم بهم میخوره وقتی میدونم کارم غلطه و یه آدم پر رو گستاخ تر میکنه و میدونم با این کار بی احترامی به شخصیت خودم کردم ولی بخاطر خانواده لعنتی باید انجام بدم

دلبری دارم از خیابان تابستان، کوچه تیر پلاک ۲۷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  1 ساعت پیش