2777
2789

تاپیک خود ار.... مال خودت بود گفتی خواهرت بنظرم اشتباه میکنی جدا ازین عوارض گناهه کفاره داره نکن

چرا بزایم پسری٬ جامو بندازه پشت دری ٬ روم بکشه پالون خری عروسم بگه جادوگری عوضش میزایم دختری جامو بندازه تو پنج دری روم بکشه لحاف زری دامادم بگه تاج سری👑👑🤭😁 

سلام و عرض ادب درباره تاپیک اخرتون خاستم بگم که این یه عادته بدِ ک خیلی جووناونوجونا بهش معتاد شدن و ترک کردنشم امکان پزیره 

اول ضرر هاشو باید بدونی ضعیفی چشم و کاهش وزن  از عوارضشه 

ازدست دادن حافظه منزوی شدن و گوشه گیری بد خلقی روی زیبایی ب شدت اثر بد داره و قیافه رو خسته و پیر میکنه

باید نزارید تنهابمونه ک دچار فکرای انحرافی بشه گوشی و اینترنتو مدیریت کنید ببریدش ورزش ک خیلی اثر داره برا ترک خودارصایی 

کمبود محبت و توجه لباس تنگ و بدننما نپوشه 

عذای گرم کمتربخوره

ورزش از همش مهمتره 

اول باهاش رفیق شو و باشوخی سرصحبتو باز کن و از سر دوستی بهش بفهمونید

یه ذکری هست برا کنترل نفس 

هرشب قبل خواب با طهارت دست راستو بزار رو قلبت و ذکر یامُمیت رو هرچندتا ک میتونی بگو تو دلت تا وقتی ک احساس خاب بهش دست بده و آرامش میاره

یک نَفر پیشِ فَلَکْ ریش گِرو بگذاردبلکه دست اَز سرِ آزردنِ ما بَردارد…

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز