2777
2789
عنوان

سنجش

22 بازدید | 0 پست

من دخترم امسال میره پیش دبستان 

گفتن میتونی ببری سنجش ولی من تو نت خوندم سوالات واین چیزارو گفتم ادل بره مهد دانشش قوی تر بشه بعد ببرم سنجش حالا میتونم زمستون برا سنجشش ثبت نامشکن چون الان دیگ اینترنتیه یا نه باید بمونم تا بهار بیاد

😊دخترم توامید🤩وزیبایی 🤩رو ب زندگیم بخشیدی😌😌
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز