2789
عنوان

لیزر

64 بازدید | 5 پست

  من  از جلسه اول لیزرم تازه 7 روز گذشته  بهم. گفتن 10 روزطول میکشه بریزن موها. الان یکم یکم    موها راحت کنده میشن  اگه وکس کنم اشکال داره؟  چون راحت در میان با ناخن که میکشم.. 


صبرر  ندارم خودشوون بریزن.   نمیدونم وکس کنم. اشکال داره یا نه؟ 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نه خیر نباید موهارو از ریشه در بیارید

من یه مرکز لیزر فوق العاده تو اصفهان میشناسم😊هم دستگاهشون جدید و به روزه هم عملکرد اپراتور خیلی صبورانه و دقیق شات میزنه👌

از وقتی میرم پوستم چند درجه روشن تر شده اصلا هم درد و سوختگی نداره در مقایسه با الکس بی خاصیت عالیه

با الکس موهام ضخیم شد کلی درد کشیدم😒اما با این دستگاه موهای نازکمم از بین رفته😍 شمارشو براتون میذارم تماس بگیرید ‌کامل راهنماییتون میکنند

۰۹۲۱۷۸۷۰۷۷۶

نه خیر نباید موهارو از ریشه در بیارید

من یه مرکز لیزر فوق العاده تو اصفهان میشناسم😊هم دستگاهشون جدید و به روزه هم عملکرد اپراتور خیلی صبورانه و دقیق شات میزنه👌

از وقتی میرم پوستم چند درجه روشن تر شده اصلا هم درد و سوختگی نداره در مقایسه با الکس بی خاصیت عالیه

با الکس موهام ضخیم شد کلی درد کشیدم😒اما با این دستگاه موهای نازکمم از بین رفته😍 شمارشو براتون میذارم تماس بگیرید ‌کامل راهنماییتون میکنند

۰۹۲۱۷۸۷۰۷۷۶

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز