2777
2789

اره متاسفانه منم همینطورم

البته اگه قبل منظم بودی الان اینطوری شدی یه دکتر برو حتما ولی من خودم از همون اول اول اینجوری بودم

میشه برای به خوبی و خوشی فارغ‌التحصیل شدنم و قبول شدن در آزمون دستیاری یه صلوات بفرستید 💝😇 اگه خدا بخواد رزیدنت چشم پزشکی آینده💛🦋                                                                   اینجانب یک عدد اینترن خسته😪 که با بند بند سلول های بدنش منتظر فارغ تحصیل شدنه😁 بله انشالا مرداد ماه فارغ‌التحصیل میشم😃 رایج ترین سوالی که از دانشجو های پزشکی پرسیده میشه: چرا نرفتی دندون؟ و اما جواب من: به خدا سوگند که اگر خورشید را در دست راست و ماه را در دست چپم بگذارند(سیس سخنرانی گرفتم 😁) بازم پزشکی رو انتخاب میکنم چرا؟ چون توی این راه با تیکه ای از وجودم (نامزدم) آشنا شدم🙂🌷میشه برای خوشبخت شدنمون و اینکه زودتر کارامون جور بشه بتونیم عروسی بگیریم یه صلوات بفرستی؟👩🏻‍⚕️🧡   امضای بالا رو اصلاح میکنم: فارغ‌التحصیل پزشکی عمومی:) .

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

البالو ترشی  لواشک  سس ترش اینارو فقط دیروز خوردم

دیواره ریزش کرده،بخاطر آلبالو

مشکلی نیست فقط زیاد سردی نخور این چند روز

خدایا چنان کن سرانجام کار/توخشنود باشی و ما رستگار
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

هوووف

kokab22 | 1 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز