2777
2789

نمیدونم

   میشه امضاموبخونید؟💙ب امید تموم شدن سربازی عشقم و بهم رسیدنمون ی صلوات مهمونم میکنین؟ ممنونم 🌚از سال ۹۹ اینجام کاربری یازدهمممه اینو دیگه نترکونید💚یه دختر ۴۷ کیلویی با قد ۱۵۵ هستم♥️ اگه بخوام حالمو توصیف کنم میتونم بگم حالم مثل اسباب بازیه ک صاحبش دیگه بچه نیست🖤بخاطر خودت زندگی کن نه حرف مردم🩷اگه باهات هم نظر نیستم دشمنت نیستم گلم فقط عقاید فرق داره❤اسم کاربری ها یادم میره اگه باهات دعوا افتادم و بعدش باهات گرم گرفتم بدون اسم کاربری یادم رفته گلم🦥هر کس با حرف زدن شعور و فرهنگشو نشون میده✔️حس ششمم ولی خب بعضی وقتا جواب نمیدم سوالاتونو چون تمرکز ندارم🧸 اگه جوابتو ندادم دوباره ریپ نزن❤️ تیکر بارداری نیست تیکر تولد عشقمه💕 زندگی زندان سرد ارزوهاست🥀دنیا قشنگه اما تو نقاشی ن لا ب لای ی مشت آدم بی ذات و لاشی👍این روزا هیچکس شبیه حرفاش نیست❌️خوبی یعنی گناه🦋دختری از دیار مازندران👸مازندران پرچم بالا✅️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

با قرص بهتره یا رگ؟

با هیچ کدوم. با مشاوره بهتر نتیجه می گیرید. اگر خواستید بهتون مشاور خوب معرفی می کنم بهتون.

هیچ وقت آسیب زدن به خودتون مشکل رو حل نمی کنه و بیشترش می کنه و باعث میشه حس خیلی بدی نسبت به خودتون پیدا کنید. 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز