2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


دل تنگ نمیشن ولی سر میزنن ادمای اینور 

ازونجایی که درمورد هر موضوعی نظر نمیدم ؛ پس اگه نظرمو یه جا گفتم که مخالفش بودی لطفا ریپلای نکن نمیخوام متقاعدم کنی،چون نظرم طبق تجربه خودمه😊••••••• امروز دوم شهریور۱۴۰۲با خودم عهد میبیندم که بجز راهنمایی و مشاوره در حد درک و فهم خودم از موضوع بحث؛ در هیچ تاپیکی پست نگذارم و البته بجز موارد فان ؛؛ و هیچ‌وقت در تاپیک های تعریف از خانواده اعم از پدر،مادر،خواهر،برادر،همسر و فرزند شرکت نکنم ،چون هروقت شرکت کردم بعدش کلی انرژی منفی روانه زندگی خودم و اون افراد شد!!! •••••••••روابط دوستانه یا عاشقانه تو باید عامل کاهش استرست باشن نه بیشتر شدنش،باید منبعی برای آروم شدن تو، پیشرفت خوشحالی و آسون تر شدن مسیر زندگیت باشن، اونا باید باشن تا از زندگیت لذت بیشتری ببری و حالت خوب باشه کنارشون نه برعکسش،زندگی خودش به اندازه کافی سخت هست•••••••••

فک کنم بیشتر درگیر اونور باشه.مثلا مث اینک الان کلیه درد داشته باشی...قبلا سردرد داشته باشی.دگ وقتی کلیه ت درد میکنه سردرد قبلیه ک یادت نیس اصا

میگه ک...:ربودی دفتر دل را و افسوس...که سطری هم ازین دفتر نخواندی...همینقدر غمگین🥲

والله وقتی تو ابن دنبایی ادم میگه خسته شدیم بمیریم راحت بشیم حالا باز تو اون دنیا بخوان برگردن این دنیا

این دنیا از بدو تولدم بامن و خانواده ام خوب تا نکرد از بچگی وقتی نه سالم بود مادرم رو از دست دادم بدبختیهامون شروع شد دبگه رنگ ارامش رو ندیدبم تا الان که ۳۴ سالمه هرکی امضامو خوند واسه ارامش دلم یک شب منم مثل بقیه ادما راحت بخابم بگم خداروشکر مشکلاتمون تموم شد نفس راحت بکشم ۲۸ساله یادم رفته چطور 
فک کنم بیشتر درگیر اونور باشه.مثلا مث اینک الان کلیه درد داشته باشی...قبلا سردرد داشته باشی.دگ وقتی ...

درست میگی وقتی یه اتفاق بزرگ بیفته اتفاقای کوچیکتر رو کمتر بهش دقت میکنیم .خوب اون دنبا هم بررگتر از اینجاس.بیشتر درگیر اونجا میشیم. واگه به این دنیا فکر کنیم از این جهته که جبران گناه  انجام بدیم

لالیم ودر سکوت دل بی زبان ما 💔لبخند واشک میشودانچه نگفتنی ست.🌻چرا این نیز نمیگذرد
درست میگی وقتی یه اتفاق بزرگ بیفته اتفاقای کوچیکتر رو کمتر بهش دقت میکنیم .خوب اون دنبا هم بررگتر از ...

عهههه مقبوله شمایی.خوبی؟؟؟

ببین تو ی بار از من تعریف کردی من دگ تورو یادم نمیره😂😂😂

میگه ک...:ربودی دفتر دل را و افسوس...که سطری هم ازین دفتر نخواندی...همینقدر غمگین🥲
عهههه مقبوله شمایی.خوبی؟؟؟ ببین تو ی بار از من تعریف کردی من دگ تورو یادم نمیره😂😂😂

یادم نمیاد کدوم تاپیک بودی؟

چه عجب یکی منو شناخت اینجا😂😃

لالیم ودر سکوت دل بی زبان ما 💔لبخند واشک میشودانچه نگفتنی ست.🌻چرا این نیز نمیگذرد
یادم نمیاد کدوم تاپیک بودی؟ چه عجب یکی منو شناخت اینجا😂😃

ی تاپیکی بود طرف عکس و اینا گذاشت بد شما گفتی باور نکنید خوشگلیا رو همش فیلنر و ایناس.بد من گفتم بدون فیلنر گذاشتم عکسمو.شمام دیدی گفتی قشنگم 😃😃😃😁😁😁😅

میگه ک...:ربودی دفتر دل را و افسوس...که سطری هم ازین دفتر نخواندی...همینقدر غمگین🥲
ی تاپیکی بود طرف عکس و اینا گذاشت بد شما گفتی باور نکنید خوشگلیا رو همش فیلنر و ایناس.بد من گفتم بدو ...

اها یادم اومد😃

ماشاالله علاوه بر خوشگلی حافظه خوبی هم داری😉

لالیم ودر سکوت دل بی زبان ما 💔لبخند واشک میشودانچه نگفتنی ست.🌻چرا این نیز نمیگذرد
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

یا حق ✨

amiracle | 21 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز