sara67m مدیر استارتر عضویت: 1402/01/23 تعداد پست: 3371 عنوان فقد یچی!.... 84 بازدید | 5 پست فق یچی.. حالم خوب نیست دارم میمیرم دارم نابود میشم دیگه نفسمم داره بند میاد:) اقا من دیگه جون ندارم مگه من آدم نیستم؟ قلب ندارم دیه نه؟ دیگه نمیتونم، واقعا نمیتونم تروخدا... تروخدا... تروخدا...خسته شدم از بس گریه کردمخدایا خستههههه شدم... قسم به اشک قبل پرواز.....کنارتم:) 1402/03/23 | 20:00 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
رزاجون عضویت: 1397/06/24 تعداد پست: 2994 هی روزگار... جواب ریپلای های احمقانه را نمیدم پس اگه پاسخی دریافت نکردی خودت تا آخر خطو برو . گاهی باید سکوت کنی تا اصالت به جای تو حرف بزنه...
sara67m مدیر استارتر عضویت: 1402/01/23 تعداد پست: 3371 چی شده هیچ امیدی دیگع برا ادامه زندگی ندارم از هر کسی حتی از غریبه هم ضربه خودم مگه من چیکار کردم که مامانم هزارتا حرف ناجور تو خیابون جلو همه بهم میگع ومیزنه تو دهنم؟ مگه چیکار کردم که هر کی میرسه با احساساتم بازی میکنه قسم به اشک قبل پرواز.....کنارتم:)
8490 عضویت: 1398/05/26 تعداد پست: 6212 بعضی وقتا واقعا ادم فکر میکنه ته ته ماجرا رسیدهاما خیرباید این آتیش جهنم تحمل کرد و چاره ای نیست اما آدمی ب امید ک زنده است هیچ چیزی جز خودتم تسکین خودت نیستی عزیزم
salevan عضویت: 1400/12/11 تعداد پست: 1975 هیچ امیدی دیگع برا ادامه زندگی ندارم از هر کسی حتی از غریبه هم ضربه خودم مگه من چیک ... اگه کسی احساساتتو جریحه دار کرد این تو نیستی که ساده ای اون لیاقت اعتماد تورو نداره مادرت هم باید فرهنگ سازی بشه *زنانی که زنانگی نمیکنند ،زودتر پیر میشن*