2789
عنوان

عروسی

449 بازدید | 27 پست

اگه به هردلیلی(موجه و قانع کننده) عروسی نداشته باشید 

سالگردتون جشن میگیرید

یا بچه دار که شدید یه تیر و دو نشون میکنید؟(مثلا تالار و لباس و اینا یک ماه بعد زایمان)

با بچه بنظرم یجوریه

قبل بچه موقع سالگرد میگیرم

هرچه خدا بخواهد همان می شود☘️❤😊سرگرم خودت عاشق احوال خودت باش😊☘️عمرگران میگذرد خواهی نخواهی جانه من پس لذت ببر از این نعمت💖😍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اصلااا اگرم بخوام ازدواج کنم یروزی حتما باید عروسی باشه

آن روز چو میرفت کسی،داشتم آمدنش را باور؛من نمیدانستم معنیه هرگز را،تو چرا باز نگشتی دیگر؟ 🖤 دیگه تا آخر عمر هم با خدا قهرم هم با بندش

نه

پولشو میارم تو زندگیم. 

براین موارد برید مشاوره. 

مشاوره،  زندگی تون و عقاید و حرفاتون رو میشنوه و بعد راهنمایی میکنه. 

شاید نیاز نباشه به جشن شاید نیاز باشه. 

 اصلی‌ترین نقش یک زن از نظر اسلام همین نقش خانه‌داری است منتها مهم این است که خانه‌داری به معنای خانه‌نشینی نیست. بعضی اینها را با هم اشتباه میکنند؛ وقتی میگوییم خانه‌داری، خیال میکنند میگوییم داخل خانه بنشینید، هیچ کار نکنید، هیچ وظیفه‌ای انجام ندهید، تدریس نکنید، مجاهدت نکنید، کار اجتماعی نکنید، فعّالیّتهای سیاسی نکنید؛ معنای خانه‌داری این نیست. خانه‌داری یعنی خانه را داشته باشید؛ در کنار داشتن خانه، هر کار دیگری که از عهده‌ی شما برمی‌آید و میل به آن و شوق به آن را دارید میتوانید انجام بدهید؛ منتها همه در ذیل خانه‌داری است. دیدار رهبر انقلاب با اقشار مختلف بانوان. 14دی1401

یه ماه بعد زايمان غیر ممکنه بتونی حداقل باید شیش ماه بگذره  

یه ماه چهارم پنجم بارداری ات بگیر

از ما بپرس ک بگوییم درد چیست مشتی صغیر مصلحت عام میکنند🤍 ترومای من این بود ک باید از خودم در برابر کسایی دفاع میکردم ک قرار بود مراقب من باشند

فک میکنی منم اینو میگفتم ولی چیزی نیست که بشه بگذری ازش

میدونم منم چون میدونستم بعدها عروسی ببینم ناراحت میشم عروسی گرفتم

از جهان مانده فقط جان ک مرا ترک کند🙂من چنانم ک محال است کسی درک کند🧚
اگه شرایط عروسی گرفتن نیست بعد تولد بچه یه جشن خوب بگیرین بهتره

قبل عروسیم پدرشوهرم فوت شد عروسی نگرفتیم

الان چندوقت دیگه سالگردمونه

شوهرم میگه هرجور تو دوس داری ولی با بچه قشنگ تره

نمیدونم واقعا

الان بارداری؟ 

 اصلی‌ترین نقش یک زن از نظر اسلام همین نقش خانه‌داری است منتها مهم این است که خانه‌داری به معنای خانه‌نشینی نیست. بعضی اینها را با هم اشتباه میکنند؛ وقتی میگوییم خانه‌داری، خیال میکنند میگوییم داخل خانه بنشینید، هیچ کار نکنید، هیچ وظیفه‌ای انجام ندهید، تدریس نکنید، مجاهدت نکنید، کار اجتماعی نکنید، فعّالیّتهای سیاسی نکنید؛ معنای خانه‌داری این نیست. خانه‌داری یعنی خانه را داشته باشید؛ در کنار داشتن خانه، هر کار دیگری که از عهده‌ی شما برمی‌آید و میل به آن و شوق به آن را دارید میتوانید انجام بدهید؛ منتها همه در ذیل خانه‌داری است. دیدار رهبر انقلاب با اقشار مختلف بانوان. 14دی1401

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز