2777
2789
عنوان

شغل آزاد

115 بازدید | 4 پست

بچه ها بنظرتون شغل آزاد که خودت بیمه بریزی بهتره یا شغل کارگری یک شرکت؟؟؟ کدومش بهتره و چرا؟

آزاد ام اغذیه ساندویچی و کبابیه

حقوق کارگریش  ۱۰ میلیون ماهانه بود 

ولی میگ آزاد جدا از اینکه آقا خودتی درآمدشم بیشتره آره؟ مغازه ام مال خودشه 

اخیش سایت درست شد

پدرم یک کارگر ساده بود که با دست های زخمی و پینه بسته به رحمت خدا رفت.     ختم صلوات انجام میدم.لطفا اگه کسی خواست پیام بده. هر هزارتا صلوات پانزده هزار تومن. از اونجایی که بعضی از دوستان کم لطفاً با عرض شرمندگی اول پول میگیرم بعد. برای آقایون هم نه ختم. صلوات نه قرآن... انجام نمیدم.‌انجام دادم پول ندادن هیچ .حذف کاربری هم زدن

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بستگی داره چقدر بیمه واریز کنی هر چی مبلغش بیشتر باشه دریافت حقوق بازنشستگی هم بیشتر میشه

پدرم یک کارگر ساده بود که با دست های زخمی و پینه بسته به رحمت خدا رفت.     ختم صلوات انجام میدم.لطفا اگه کسی خواست پیام بده. هر هزارتا صلوات پانزده هزار تومن. از اونجایی که بعضی از دوستان کم لطفاً با عرض شرمندگی اول پول میگیرم بعد. برای آقایون هم نه ختم. صلوات نه قرآن... انجام نمیدم.‌انجام دادم پول ندادن هیچ .حذف کاربری هم زدن
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

شمام اینطورین

mojhdeh | 1 دقیقه پیش

قمی ها بیان

rainbow1 | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز