2789
عنوان

سوغات

90 بازدید | 3 پست

سلام وقت همگی بخیر  دوست داشتم اینجا بگم که از دلم بیاد بیرون

اولش بگم که من کلا هدیه و یا سوغات و برای جبران نمی خرم اما خب آدم دلش می شکنه انگار حس بی ارزشی به آدم می ده این کارایی که براتون حالا تعریف مي کنم

تقریبا یک ماه پیش بود ما قسمتمون شد و رفتیم مشهد همسرم برای خانوادش کلی سوغاتی خریدن از جمله پوشاک و کلی خوراکی و زعفران و هل و  نشاسته و زرشک و اسفند و کلی چیز دیگه  .... خانواده همسرم  ۱۰ روز پیش بود رفتند مشهد  الان اومدن سوغاتی  لباس آوردن و یه  بسته شکلات از این شکلات رنگی های مشهد کلا فکر کنم ۱۰‌تومن‌نیس   زعفرون که هیچی و یه بسته کوچولو هل که کلا ۶ تا توش نیس و یه زرشک کوچولو  .حالا ما فقط هلی که براشون گرفتیم کلی بود . مادر شوهرم قبل از مشهد رفته بود قم سوغات یه بسته راحت الحلقوم آورده بود نه سوهان .من کلا نه سوهان مي خورم نه چیزای دیگه خیلی کم این چیزا را می خورم ولی واقعا ناراحت می شم از کاراش

انگار ما را از تو سطل ماست پیدا کرده

واقعا که

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فکر نمیکنید متوقع هستید؟

اتفاق بدی پیش اومده؟ حس میکنی بدبخت شدی؟ یه لحظه صبر کن. از خودت دور شو. توی تاریخ دور شو. اتفاق هایی رو به یاد بیار که فکر میکردی ازشون زنده بیرون نمیایی. چی شد؟گذشت. به اتفاق هایی فکر کن که توی طول تاریخ برای آدمها پیش اومده.به جنگ به قحطی به بیماری ها. حالا توی جغرافیا از خودت دورشو. به کشورهای دیگه فکر کن. به آدمهای دیگه. دردت در مقایسه با دردهایی که بشر متحمل شده چقدر بزرگه؟ چقدر عمیقه؟ من اینجوری با مسائلی ناخوشایند برخورد میکنم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

اتاق عمل

chgrsch | 5 دقیقه پیش

خدایا منو بکش

448909 | 6 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز