2777
2789
عنوان

خوشگلی..

328 بازدید | 9 پست

خوشگلی زیر بنا میخواد!

‏زیربناشم ذاتِ خوبه..


وگرنه نهایتاً یک هفته خوشگل به نظر میرسی

‏چه بسیار چشم و ابروهایی که فقط یکی دو بار به چشمت خوشگل میان! اوکی؟!:)

شده از درد بخندی ک نبارد چشمت!من در این خنده ی پر درد مهارت دارم:)🖤

اره واقعا

من دختر بلوچستانم🥰🤗 ومتعهد به مذهب اهل سنت و احترام زیادی قائلم به دوستای تشیع‌ومتنفر از تفرقه اندازا بین این دو مذهب😒💯💯💯💯💯💯💯💯                      قدیما مثل بعضیا عاشق بحث کردن بودم ولی الان اصلا حوصله شو ندارم😊اگه به موز بگی خیار میگم اره توراست میگی😒خلاصه وقتی جایی جوابتو ندادم فکر نکن خیلی شاخی😁

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


دنیا بهم ثابت کرده ادم باید به جای قیافه ی خوشگل بخت خوشگل داشته باشه الان انواع عمل زیبایی هستش

اطرافم پر از  ادمای خوشگل با بخت فوق العاده زشت هستش از جمله خواهر خودم که بخت زشتش زیباییش نابود کرد

برای سلامتی آقا یه صلوات هدیش کنیم🙏
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز