2777
2789
عنوان

چطور

180 بازدید | 21 پست

انقدر بعضی ها اعتماد به نفس دارن،

که خودشون رو برتر از دیگران میبینن.

یا بهتره بگم به حدی غرور دارن.

که با حرف ها و رفتار هاشون بعضی هارو

از زندگی سیر میکنن؟

من نمیخوام بگم از کسی بهترم یا همه بدن من خوبم.

اما استرس دارم باز وارد یه جمعی بشم از این چیزا برام پیش بیاد چون خیلی روم تاثیر گذاشته.

🥲💔

بگیم پدر و مادرامون برامون دعا کنن حتی اگر فوت شدن✨ برای هم دعا کنیم حتی اگر هم رو نمیشناسیم✨ به اهل بیت متوسل بشیم حتی اگر به در بسته هم خوردیم✨ به یاد امام زمان باشیم هر روز و بخوایم و بدونیم که کمکمون میکنن✨

غرور کاذبه دیگه🙁خیلی هاشونم مینازن به این غرورشون😂

اسم پسرک تو پروفایلم حنظله هست. توصیف خالق این تصویر درباره امضای کاریکاتوریش شنیدنیه... حنظله امضای من است. هر کجا میروم یا در هر ملاقاتم همه از او میپرسند. من در یک گرداب این کودک را متولد کردم و بعد به مردم تقدیمش کردم. اسم او حنظله است و به مردم قول داده تا جز حقیقت نبیند و نگوید. من او را به شکل کودک نا زیبایی رسم کردم. موهایش شبیه جوجه تیغی است. حنظله چاق نیست، شاد نیست، آرام نیست، و هرگز شبیه کودکان نازپرورده هم نمیباشد او پا برهنه است؛ مانند تمامی کودکان مهاجر به اردوگاه ها. او برای من یک نشانه است که مرا از ارتکاب هر اشتباهی باز میدارد. دستان او در پشت سرش به هم جفت شده اند که شاید نشانی از عدم پذیرش باشد.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نظر بقیه رو بیخیال تو فقط باید از نظر خودت خوب باشی مردم کارشون اینه که پرت و پلا زیاد بگن

درسته اما من خیلی زود یکی میتونه خوردم کنه نمی‌دونم باید چیکار کنم

بگیم پدر و مادرامون برامون دعا کنن حتی اگر فوت شدن✨ برای هم دعا کنیم حتی اگر هم رو نمیشناسیم✨ به اهل بیت متوسل بشیم حتی اگر به در بسته هم خوردیم✨ به یاد امام زمان باشیم هر روز و بخوایم و بدونیم که کمکمون میکنن✨

اون چیزی که توصیف کردی اعتماد به نفس کاذبه که قطعا یه جایی آسیب های مخصوص خودش رو میزنه..

اعتماد بنفس باید سالم باشه 

چندین سال درگیر همین موضوع بودم و مشاوره و ...

تا بالاخره تونستم اعتمادم بنفسمو رو در حد معمول بیارم...

که من غم دارم اندازه زیبایی تو.

غرور کاذبه دیگه🙁خیلی هاشونم مینازن به این غرورشون😂

وای کاش حداقل افتخار نمی‌کردن.

هرکس چوب رفتار بدشو بالاخره میخوره اما ما چی؟

کی جبران میشه روحیه های داغون شده ی آدمای آسیب دیده

بگیم پدر و مادرامون برامون دعا کنن حتی اگر فوت شدن✨ برای هم دعا کنیم حتی اگر هم رو نمیشناسیم✨ به اهل بیت متوسل بشیم حتی اگر به در بسته هم خوردیم✨ به یاد امام زمان باشیم هر روز و بخوایم و بدونیم که کمکمون میکنن✨

اون چیزی که توصیف کردی اعتماد به نفس کاذبه که قطعا یه جایی آسیب های مخصوص خودش رو میزنه.. اعتماد بن ...

عه.چقدر خوب بهتون تبریک میگم.

خیلی کار خوبی کردی 

بگیم پدر و مادرامون برامون دعا کنن حتی اگر فوت شدن✨ برای هم دعا کنیم حتی اگر هم رو نمیشناسیم✨ به اهل بیت متوسل بشیم حتی اگر به در بسته هم خوردیم✨ به یاد امام زمان باشیم هر روز و بخوایم و بدونیم که کمکمون میکنن✨

کتاب بخون فیلم ببین انیمه ببین 

😍میبینم و کتاب هم میخونم ‌‌.

یه انیمه دیروز دیدم تو اسمش نقاب داشت؟

همون که دختره به گربه تبدیل میشد و اینا.

اسمش چیه

بگیم پدر و مادرامون برامون دعا کنن حتی اگر فوت شدن✨ برای هم دعا کنیم حتی اگر هم رو نمیشناسیم✨ به اهل بیت متوسل بشیم حتی اگر به در بسته هم خوردیم✨ به یاد امام زمان باشیم هر روز و بخوایم و بدونیم که کمکمون میکنن✨

وای کاش حداقل افتخار نمی‌کردن. هرکس چوب رفتار بدشو بالاخره میخوره اما ما چی؟ کی جبران میشه روحیه ه ...

دقیقا

نمیدونم شاید ما هم تو این زندگی قراره چند بار روح و قلبمون آسیب ببینه و دوباره خودمون بسازیمش و اینبار از قبل بهتر 

اسم پسرک تو پروفایلم حنظله هست. توصیف خالق این تصویر درباره امضای کاریکاتوریش شنیدنیه... حنظله امضای من است. هر کجا میروم یا در هر ملاقاتم همه از او میپرسند. من در یک گرداب این کودک را متولد کردم و بعد به مردم تقدیمش کردم. اسم او حنظله است و به مردم قول داده تا جز حقیقت نبیند و نگوید. من او را به شکل کودک نا زیبایی رسم کردم. موهایش شبیه جوجه تیغی است. حنظله چاق نیست، شاد نیست، آرام نیست، و هرگز شبیه کودکان نازپرورده هم نمیباشد او پا برهنه است؛ مانند تمامی کودکان مهاجر به اردوگاه ها. او برای من یک نشانه است که مرا از ارتکاب هر اشتباهی باز میدارد. دستان او در پشت سرش به هم جفت شده اند که شاید نشانی از عدم پذیرش باشد.

😍میبینم و کتاب هم میخونم ‌‌ . یه انیمه دیروز دیدم تو اسمش نقاب داشت؟ همون که دختره به گربه ...

اوووووووم اون اسمش انیمیشنهههه

انیمه فرق داره به یه اوتاکو انیمیشنو انیمه صدا نکنید اعصابش داغون میشه!

تهکوک.. هیم:)

پرتفم که کوکمینه

ولی تهکوکم قشنگه😁

اسم پسرک تو پروفایلم حنظله هست. توصیف خالق این تصویر درباره امضای کاریکاتوریش شنیدنیه... حنظله امضای من است. هر کجا میروم یا در هر ملاقاتم همه از او میپرسند. من در یک گرداب این کودک را متولد کردم و بعد به مردم تقدیمش کردم. اسم او حنظله است و به مردم قول داده تا جز حقیقت نبیند و نگوید. من او را به شکل کودک نا زیبایی رسم کردم. موهایش شبیه جوجه تیغی است. حنظله چاق نیست، شاد نیست، آرام نیست، و هرگز شبیه کودکان نازپرورده هم نمیباشد او پا برهنه است؛ مانند تمامی کودکان مهاجر به اردوگاه ها. او برای من یک نشانه است که مرا از ارتکاب هر اشتباهی باز میدارد. دستان او در پشت سرش به هم جفت شده اند که شاید نشانی از عدم پذیرش باشد.

دقیقا نمیدونم شاید ما هم تو این زندگی قراره چند بار روح و قلبمون آسیب ببینه و دوباره خودمون بسازیمش ...

چقدر قشنگ :)

اسکرین میگیرم که یادم بمونه ❄️🤍

بگیم پدر و مادرامون برامون دعا کنن حتی اگر فوت شدن✨ برای هم دعا کنیم حتی اگر هم رو نمیشناسیم✨ به اهل بیت متوسل بشیم حتی اگر به در بسته هم خوردیم✨ به یاد امام زمان باشیم هر روز و بخوایم و بدونیم که کمکمون میکنن✨

به خدا کیبوردم خله😂🤦🏻‍♀️از بچگی عاشق انیمه بودم

اوکی الان فهمیدم چی میگی:/

بگیم پدر و مادرامون برامون دعا کنن حتی اگر فوت شدن✨ برای هم دعا کنیم حتی اگر هم رو نمیشناسیم✨ به اهل بیت متوسل بشیم حتی اگر به در بسته هم خوردیم✨ به یاد امام زمان باشیم هر روز و بخوایم و بدونیم که کمکمون میکنن✨

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز