saide1368 مدیر استارتر عضویت: 1401/12/22 تعداد پست: 7820 عنوان جهیزیه 216 بازدید | 16 پست بچه ها پتوی خوب میخوام چه برندی خوبه 1402/02/03 | 00:06 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
f___a عضویت: 1398/09/10 تعداد پست: 32086 شادیلون خوبه فقط 8 هفته و 2 روز به تولد باقی مونده ! 1 5 10 15 20 25 30 35 40
عسل1990 عضویت: 1398/10/11 تعداد پست: 2673 گلباف لب فرو بسته ام از ناله و فریاد ولی دل ماتم زده در سینه ی من نوحه گر است
moniica عضویت: 1400/11/20 تعداد پست: 1737 برند رو نمیدونم ولی اگه جنس خوب با قیمت مناسب میخوای قشم و گناوه اینا عالیه
saide1368 مدیر استارتر عضویت: 1401/12/22 تعداد پست: 7820 برند رو نمیدونم ولی اگه جنس خوب با قیمت مناسب میخوای قشم و گناوه اینا عالیه مرسی گلم شما داری
saide1368 مدیر استارتر عضویت: 1401/12/22 تعداد پست: 7820 گلباف ممنونگلبافت دو تا دارم خواستم از این مدل جدیدا ک اومده ببینم بقیه استفاده کردن بخرم اینا ک سبکن
moniica عضویت: 1400/11/20 تعداد پست: 1737 مرسی گلم شما داری کلا خونوادمون اینا از قشم و بندر پتو میخرن خودمم عقدی هستم زمستونی که رفتم چنتا از این پتو ژله ای گرفتم جنس خارجیه دیگه از امارات میارن
saide1368 مدیر استارتر عضویت: 1401/12/22 تعداد پست: 7820 کلا خونوادمون اینا از قشم و بندر پتو میخرن خودمم عقدی هستم زمستونی که رفتم چنتا از این پتو ژل ... منم حتما میخرم سایتی پیجی داری عزیزم
moniica عضویت: 1400/11/20 تعداد پست: 1737 ممنون گلبافت دو تا دارم خواستم از این مدل جدیدا ک اومده ببینم بقیه استفاده کردن بخرم ... خیلی خوبن این جدیدا قدیمیا خیلی گل منگولی و رنگارنگ بودن حالا خیلی شیکه مخصوصا اینا که قلبیه
saide1368 مدیر استارتر عضویت: 1401/12/22 تعداد پست: 7820 خیلی خوبن این جدیدا قدیمیا خیلی گل منگولی و رنگارنگ بودن حالا خیلی شیکه مخصوصا اینا که ... اخ اره قدیمیا دارم خیلییی خوبن ولی طرح جدید ولی بازم با کیفیت میخوام
moniica عضویت: 1400/11/20 تعداد پست: 1737 منم حتما میخرم سایتی پیجی داری عزیزم نه ندارم ولی قشم که پتو خریدم کارت مغازشو گرفتم بهم گفت اگه خواستی سفارش بدی زنگ بزن هماهنگ کن باهام فردا عکس کارت رو میفرستم لطفا یادآوریم بکن که یادم نره
moniica عضویت: 1400/11/20 تعداد پست: 1737 اخ اره قدیمیا دارم خیلییی خوبن ولی طرح جدید ولی بازم با کیفیت میخوام مبارکت باشه گلم عقدی هستی؟
saide1368 مدیر استارتر عضویت: 1401/12/22 تعداد پست: 7820 نه ندارم ولی قشم که پتو خریدم کارت مغازشو گرفتم بهم گفت اگه خواستی سفارش بدی زنگ بزن هماهنگ کن باهام ... حتمااااااا عزیزدلم
saide1368 مدیر استارتر عضویت: 1401/12/22 تعداد پست: 7820 مبارکت باشه گلم عقدی هستی؟ قربونت برم اره نامزدم تا چند ماهه دیگه خدا بخواد میرم خونه خودم