نه مرگ آنقدر ترسناک است، و نه زندگی آنقدر شیرین، که انسان برای این دو شرفش را بدهد...❤️🩹 جایی دورتر از خودم ایستاده ام، به تماشای کسی که جای من زندگی میکند! و چه بیرحمانه تنهاست، و چه به ناچار قوی...🖤
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
.single. هستم اگر می روم خوشتر ازین پند نیست // بسته به زنجیر را لیک خوش آیند نیست // // عمر گذر کرده را غرق تماشام شدم////سینه کشان همچو موج، راهی دریا شدم//☆ https://rubika.ir/kia365365 ali365365kia@gmail.com
به اندازه ای که یه پسره بچه بزاد بعد با همسن بچش بره تو رابطه
Wonyoungism🦢🌷 ˗ˏˋ ♡ ˎ تمام دلخوشی زندگی من اینست ֶָ֢.که وقت مرگ بیایی و مرگ شیرین است ✨🍯 ߊܨ ܥܼߊܔ ܥܠܣߊ ܫܠܨ ܩوܠߊ ܩوܠߊ ༯ ܢܚ݅ߊܘ ܩܝܥߊܔ یߊ ܫܠܨ ܩوܠߊ ܩوܠܙ "INTP⋆.˚✨️⋆