2789

۲۰ به بالا

نه مرگ آنقدر ترسناک است، و نه زندگی آنقدر شیرین، که انسان برای این دو شرفش را بدهد...❤️🩹 جایی دورتر از خودم ایستاده ام، به تماشای کسی که جای من زندگی میکند! و چه بیرحمانه تنهاست، و چه به ناچار قوی...🖤

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


شاید 20*25سال بالا

یا همه...یا هیچ!                                            راضی به بودن های نصفه و نیمه ی هیچکس در زندگیتان نباشید،                                             حتی با بهانه ای به نام عشق

70 ب پایین

.single.          هستم اگر می روم خوشتر ازین پند نیست  //  بسته به زنجیر را لیک خوش آیند نیست // //  عمر گذر کرده را غرق تماشام شدم////سینه کشان همچو موج، راهی دریا شدم//☆ https://rubika.ir/kia365365                    ali365365kia@gmail.com

بستگی به دهه ی زندگیشون داره

مثلا کسی تو دهه 30 بره با دهه 50 شوگر محسوب نمیشه

اِگِگِگِگگگگ عَبِ زی✈️.     شما مخالف میکنید و من قار قار میشنوم، شما بی ادبی میکنید و من قار قار میشنوم، شما دشمنی میکنید و من قار قار میشنوم🙆🏻‍♀️

به اندازه ای که یه پسره بچه بزاد بعد با همسن بچش بره تو رابطه

Wonyoungism🦢🌷                                                         ˗ˏˋ ♡ ˎ       تمام دلخوشی زندگی من اینست ֶָ֢.که وقت مرگ بیایی و مرگ شیرین است ✨🍯   ߊ‌ܨ ܥܼߊ‌ܔ ܥ‌‌ܠܣߊ ܫܠܨ ܩوܠߊ ܩوܠߊ ༯ ܢܚ݅ߊ‌ܘ ܩܝ‌ܥ‌‌ߊ‌ܔ یߊ ܫܠܨ ܩوܠߊ ܩوܠܙ                                                                                                                                                                     "INTP⋆.˚✨️⋆

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز