2789
عنوان

شماهم

72 بازدید | 11 پست

نسبت های فامیلی رو وقتی بهتون میگن طول میکشه تا متوجه بشین یا فقط من اینجوریم؟ مثلا یکی بهتون بگه بچه ی  خواهر زاده شوهر  دختر خاله بابام. سریع متوجه میشین یا یکم طول میکشه؟ 

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

من حتی الان هم این نسبتی رو که گفتی متوجه نشدم.

برای من فقط تا بچه دخترخاله و پسر عمو و نسبت داره. بقیه میشن فامیل دور

❌کاربری غیرفعاله. سایت رو به دلیل مدیریت افتضاح، تبعیض بین کاربران و نبودن آزادی بیان بایکوت میکنم.❌

😐تو ذهنم چند دقیقه تجزیه تحلیل میکنم گاهی

البته دختر خاله بابام و بچه خواهر زاده شوهرم زیاد زیاد به این کار نداره😐😂

بیاید با هم مهربون باشیم...اگه تو موضوعی تفاوت عقیده داریم به این فکر کنیم همون قدری که ما فکر میکنیم که عقیدمون منطقی و درست ترینه، طرف مقابلمون از ما بیشتر نباشه به اندازه ما به عقیدش اعتماد داره و فکر میکنه فکر اون منطقی تره خب :) مسلما همونقدری که ما ناراحت میشیم از اینکه به این عقیمون بی احترامی بشه، اوشون هم همونقدر ناراحت میشن... اگه بین رنگارنگی عقایمون هممون به "هر چیزی که برای خودت میپسندی برای دیگران هم بپسند" اعتقاد داشته باشیم زندگی هامون با وجود تفاوت ها زیبا میشه...

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز