2777
2789
عنوان

دلتنگی

208 بازدید | 0 پست

خدایا چرا اخه باید این همه تحمل و صبوری کرد.چرا ادما نمیتونن معنی عشق رو درک کنن چدا دوری میارن وسط دوتا ادم.دلم تنگشه‌ کاش زودتر تعطیلات لعنتی تموم بشه و بتونم‌برم پیشش دارم‌دیوونه میشم😥خدایا صبوری میکنم تحمل میکنم‌خودت اخرش و خوب رقم بزن

لطفا برام‌دعا کنید دلم گریه میخواد

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز