2777
2789
عنوان

افسردگی

125 بازدید | 20 پست

سلام دوستان 

تا حالا افسردگی طولانی مدت رو تجربه کردین؟حالتون خوب شد ینی میشه دوباره آدم قبل شد🥺🥺🥺من دارم خفه میشم

یه سال بیشتره نرمال نیستم ولی تزدیک دو ماهیه شدیدتر شدم به خاطر مشکلات

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آره من تجربه کردم 

باید براش یه سری کارها انجام بدی 

بعضی از افراد به صورت ژنتیکی مستعد افسردگی هستن 

اراده قوی حالت رو بهتر میکنه، ممکنه برگرده ولی تو تمام تلاشت رو باید انجام بدی و سخته چون وقتی افسرده ای نمیخوای اصلا کاری کنی چه برسه به تلاش

عزیزم حتما مراجعه کن به روانشناس، کمکت میکنند..در کنارش ورزش رو داشته باش حتما انجام بده مثه یوگا یه چیزی مثه سوپاپ اطمینان که کمکت میکنه، مکملهای ویتامین گروه ب، املاح و مواد معدنی و..ویتامین د ۳, آهن خونت، و ...اینا خیلی تأثیر داره تو افسردگی

آره من تجربه کردم  باید براش یه سری کارها انجام بدی  بعضی از افراد به صورت ژنتیکی مستعد ...

عزیزم برا من ژنتیکی نیس...مشکل اومد زندگیم و بدبیاری پشت بدبیاری شغلمو از دس دادم ضرر مالی کردم در حد بدهی و خیلی چیزای ریز و درشت دیگ...بله احساس میکنم اراده م ضعیفه نمیتونم جلو خودم واییسم🥲با قران خوندن آروم میشم خیلی وقتا ولی دیگ خسته شدم

افسردگی دائم نه ولی یه موقع های حالم خیلی بده خیلی تنها میشم اونقدری از تنهایی میخوام خفه شم مث الان ...

میفهمم همه جوره ش سخته...منم همش فک میکنم چشامو باز کنم مشکلاتم حل بشه اونوق مطمئنم حالم خوب میشه فقط خرا خدا میکنم خیلی وقته درگیرم ...در حسرت یه حال خوب یا یه خواب راحت...صبحا همش با تپش قلب بیدار میشم شباهم چنبار آیه الکرسی میخونم بتونم بخوابم

ولی خب تا اینجاشو که اوندی از پس بقیه اش هم برمیای ، هومم؟ توقوی هستی دختر 

🥲🥲🥲🥺🥺راستش گاهی وقتا خداروشکر میکنم میگم چه خوب که این همه صبور بودم ....تو این سن کم تقریبا دوساله شب و روز ندارم هییی به خودم میگم چجوری این روزارو فراموش میکنم اگ تموم شن

عزیزم برا من ژنتیکی نیس...مشکل اومد زندگیم و بدبیاری پشت بدبیاری شغلمو از دس دادم ضرر مالی کردم در ح ...

خب اینا هر کدوم اتفاقات سنگینی هستن و آدم رو از پا درمیارن.

سعی کن تیکه تیکه حلشون کنی...گام های کوچیک بردار.....یه برنامه بنویس بلند مدت...در کنارش به خودت هم برس....و اگه میتونی یکم ورزش کن...ذره ذره آدم بهتر میشه....طول می‌کشه میفهمم. ضرر مالی مسئله آسونی نیست اصلا ولی تو هنوز میتونی شکستش بدی. سعی کن بیشتر با افرادی باشی که حالت رو بهتر میکنن.

بله ولی ده دیقه بعد میبینی باز خروار خروار غم رو داری حمل میگنی

البته این دوره زمونه بیشتر مردم این طوری هستند چون دلخوشی ندارند هرچه می تونید خودتون رو با کار سرگرم کنید

کاربر آقا
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز