2777
2789
عنوان

جهیزیه

97 بازدید | 11 پست

دخترا من میخوام یسری وسیله برقی دوباره بگیرم.لطفا بهم بگید چه مارک چرخ گوشت و جارو برقی بهتره؟

اگه محکم نیستی، سخته که در این دنیا زنده بمونی، و اگر مهربان نیستی شایسته زنده موندن نیستی

جا رو اول بوش بعد فیلیپس. گوشت جرخی پارس خزر خوبع

مرسی عزیزم چرخ گوشت های پارس خزر خیلی خوبن ولی صدا و طراحیشون خیلی بده .چیز دیگه ای نشنیدی خوب باشه پاناسونیک چطوره؟

اگه محکم نیستی، سخته که در این دنیا زنده بمونی، و اگر مهربان نیستی شایسته زنده موندن نیستی

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چرخ گوشت برام کاربرد نداره و اطلاعات ندارم. جارو برقی فیلیپس دارم و واقعا خوبه.

مرسی عزیزدلم

کیسه دائمی داره؟

اگه محکم نیستی، سخته که در این دنیا زنده بمونی، و اگر مهربان نیستی شایسته زنده موندن نیستی

سلام شما واژنیسموست خوب شد؟ ار اف کردی؟ دقیقا سوال من...

سلام عزیزم .آره خوب شدم.نه با روش دیگه ای خوب شدم .همش به روان خودت بستگی داره .تو اینستا سرچ کن واژینیسموس یه پیج هست گروه داره.وارد گروه شو رایگان راهنماییت میکنن

اگه محکم نیستی، سخته که در این دنیا زنده بمونی، و اگر مهربان نیستی شایسته زنده موندن نیستی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز