2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من ۱۹نه باید برگردم ب ۱۴سالگیم  🖤💔

میشه بپرسم چرا؟    اگه دوست داری بگو

رنگین کمون های زندگیتو بشمار نه طوفان هاشو...✋            به بعضیا باید گفت آروم تر برو شعورتم بهت برسه🤝    بعضی از نشدنی زندگیتونو بذارین به حساب اینکه اگه میشد خیلی بد میشد👍    آدمها وقتی نمی تونن مثل گذشته ازت استفاده کنن میگن چقد عوض شدی🙂      اگه داشتم نظر میدادم و نظرم درست بود سن و سالمو بهونه نکن .... عقل و شعور به سن و سال نیست   .....                              ماتیلدا : زندگی همیشه به این سختیه یا فقط وقتی                           بچه ای اینطوره؟                                                                                           لئون:همیشه اینطوره!            🌱    دیالوگ فیلم لئون حرفه ای  

۱۹ سالم داره تموم میشه

دوس دارم برگردم عقب سال اول برم دانشگاه هر رشته ای و کنارش عکاسی و گرافیکمو خیلی عالی یاد بگیرم برم سرکار

مثل بز پشیمونم از پشت کنکور موندن

جانم فدای ایرانم‌🕊🧡عملی میکنم یه روز خوابی که دیدمو🐳💫اصلا میخوام زندگیو برعکس بگیرم🐨🤷🏻‍♀️پشت کاغذ نوشته بود که خورشید مرده سرم رو بالا کردم ماه بهم لبخند زد🌙☀️نشو یه تکست نخونده:)تهدید به مرگ‌میکنن مگه هر شب کم میمیرم؟منو از چی میترسونین اونیم که از سر بریده لب میگیرم🪐⚡حبابی از جنس خیال احاطه کرده مدار افکارم❄️🌊اسمم پینوکیوس میخوام آدم بشم کاش میشد اینو یادم بدن🍪🪼FiveAm:)مرا ببوس من آخرین سکوتم🩶🐼من بیرون زدم از دیوار سایه ها!یادمون رفت زندگی کنیم دیگه اصلا چیزیو حس نمیکنیم🪽🌿نهنگ تو حوض ماهیه و نهنگ توی دریاس🐬🌌
داخل تاپیکم هست عزیزم خلاصه این ۷سال    حماقت کردم و بدجور زندگیمو باختم 💔🖤

مرسی عزیزم     امیدوارم قلب شکستت ترمیم شه 

رنگین کمون های زندگیتو بشمار نه طوفان هاشو...✋            به بعضیا باید گفت آروم تر برو شعورتم بهت برسه🤝    بعضی از نشدنی زندگیتونو بذارین به حساب اینکه اگه میشد خیلی بد میشد👍    آدمها وقتی نمی تونن مثل گذشته ازت استفاده کنن میگن چقد عوض شدی🙂      اگه داشتم نظر میدادم و نظرم درست بود سن و سالمو بهونه نکن .... عقل و شعور به سن و سال نیست   .....                              ماتیلدا : زندگی همیشه به این سختیه یا فقط وقتی                           بچه ای اینطوره؟                                                                                           لئون:همیشه اینطوره!            🌱    دیالوگ فیلم لئون حرفه ای  

بچه ها من انسانی میخونم 

چه رشته ای واسه دانشگاه انتخاب کنم

و اینکه فقطم به ورزش علاقه دارم و حتی به احتماله ۹۰ درصد نمیرم دانشگاه و میخوام مربی حرفه ای بشم که توش الان فعالیت دارم به عنوانه یه دانشگاه رفته چه حرفی دارید بهم بزنید با حرفام

این روزا بیداری خوابه تلخیه.سورنا!
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز