2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من خوردم مشکلی نداره عزیزم فقط اصلا چیزایی مثل هویج و بستنی و چیزایی ک ویتامین آ زیاد داره نخور بعد ...

عزیزم بعد فقط همون قرص رو مصرف میکردی کنارش چیزه دیگه ای نبود و اینکه چند مدت مصرف کردی خوب بود ؟ 

راکوتان نخور موهات کبدت کلیه هات نابود میشه خاستی بهت میگم چیجوری با روتین درست درمان کنی

آره خیلی ها از عوارضش گفته بودن ولی خب خیلی ها هم راضی بودن چجور روتینی عزیزم ؟ 🥺

عزیزم بعد فقط همون قرص رو مصرف میکردی کنارش چیزه دیگه ای نبود و اینکه چند مدت مصرف کردی خوب بود ؟&nb ...

بله فقط هر دوماه ازمایش کبد و کلیه میدادم اگ مشکلی پیش نیومده بود دوباره ادامه میدادم..

و الان هیچوقت جوش نمیزنم ولی پوستم خشک شده اگ‌ کرم یا پمادی چیزی دکتر داد حتتتتتما بدرستی استفادش کن

آره خیلی ها از عوارضش گفته بودن ولی خب خیلی ها هم راضی بودن چجور روتینی عزیزم ؟ 🥺

بعد یک سال دوباره شروع میشه جوش هات من چهار سال پیش خریدم خوردم موهام خشک خشک شد لبام زخم خون میومد و همش خون دماغ میشدم اما الان با روتین مراقبت پوستی خوب شدم راحتم چربی پوستم متعادل 

بعد یک سال دوباره شروع میشه جوش هات من چهار سال پیش خریدم خوردم موهام خشک خشک شد لبام زخم خون میومد ...

عه که اینطور مراقبت پوستیت چطوریه من ک دیگه آسی شدم از دست این جوشا هی خوب میشه هی باز میزنه و جاشم میمونه اعصاب ندارم دیگ 

عه که اینطور مراقبت پوستیت چطوریه من ک دیگه آسی شدم از دست این جوشا هی خوب میشه هی باز میزنه و جاشم ...

یه ژل شستشوی درست حسابی خارجی که داخلش اسید سالیسیلیک داره مثل نتروژینا تنبلیت نیاد هرروز صبح یا شب از ژل یک پمب بزن روی فیس واش مرطوب روی کل صورتت بچرخونید قشنگ کف کنه تمیز بشه آبکشی کن 

بعد از آبرسان سیمپل مدل لایت بمال کل صورتت پوستتو باید آبرسانی کنه وگرنه آبرسان نزنی باز جوش میزنی پوستت برای حفظ رطوبت مجبوره چربی تولید کنه جوش بزنی 

اگه جای جوش لک داری آبرسان روکتین کره ای رو بخر

بعد هفته ای دوبار شبا ده دقیقه باید لایه برداری کنه با سرم پلینگ اوردینری حالا اگه اینم نتونستی بخری مشکلی نیست ولی لایه برداری باعث میشه پوستت یک دست بشه جوش نزنی 

ضد آفتاب حتما بزن مثل سیمپل بیودرما بیوتی جئسون ایزنتری 

از خوردن تمام لبنیات دوری کن لبنیات بدترین سم برای پوسته شکر قند همش داغون میکنه صورتتو


عه که اینطور مراقبت پوستیت چطوریه من ک دیگه آسی شدم از دست این جوشا هی خوب میشه هی باز میزنه و جاشم ...

اگه یه عکس از پوستت میدادی میدیم جوش هات چیجوریه راحت تر میتونستم بگم چیکار کنی اگه جوش هات خیلی عمیق چرب سیاهه میتونی شب ها یک ساعت پانژل بزنی بمونه بشوری ولی اگه جوش ها زیر پوستی تک توکه همون ژل شستشوی نتروژینا هرروز درمان میکنه

اگه یه عکس از پوستت میدادی میدیم جوش هات چیجوریه راحت تر میتونستم بگم چیکار کنی اگه جوش هات خیلی عمی ...

آره تو ناحیه گونم هست بعد اینکه زیر پوستیه زیاد هم نیست 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز