2789

😂😂

خیلی ببخشید اگر۲۴ساعته توی سایتم.بله من علاف و بیکار هستم.خب که چی؟تلگرام ندارم حذف شده حتی حوصله ندارم برم نصب کنم.فی.لترشکنم ندارم.اینستاهم نمیتونم برم چون ف.یلتر ندارم.مجبورم جایی نیس برم میام اینجا.

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

وای عکس گذاشتم  برین تاپیکمو حذف کنین 😭

آهان.آخه چرا اونجوری تگ کردی.خب بذار تو لینک تاپیک حذف

خیلی ببخشید اگر۲۴ساعته توی سایتم.بله من علاف و بیکار هستم.خب که چی؟تلگرام ندارم حذف شده حتی حوصله ندارم برم نصب کنم.فی.لترشکنم ندارم.اینستاهم نمیتونم برم چون ف.یلتر ندارم.مجبورم جایی نیس برم میام اینجا.
کجاست  من نمیدونم


بزن روش

خیلی ببخشید اگر۲۴ساعته توی سایتم.بله من علاف و بیکار هستم.خب که چی؟تلگرام ندارم حذف شده حتی حوصله ندارم برم نصب کنم.فی.لترشکنم ندارم.اینستاهم نمیتونم برم چون ف.یلتر ندارم.مجبورم جایی نیس برم میام اینجا.
زده تاپیک قفل است 😐🙁☹️

این تاپیکت سرد شد.دوباره تاپیک بزن.لینک اون تاپیکی ک میخوای حذف بشه رو هم بذار

منم زدم برات گزارش

خیلی ببخشید اگر۲۴ساعته توی سایتم.بله من علاف و بیکار هستم.خب که چی؟تلگرام ندارم حذف شده حتی حوصله ندارم برم نصب کنم.فی.لترشکنم ندارم.اینستاهم نمیتونم برم چون ف.یلتر ندارم.مجبورم جایی نیس برم میام اینجا.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792