2777
2789
عنوان

برخورد

62 بازدید | 6 پست

 کسی رو که بلاکش کردین  و  دلیل قطع رابطتون با طرف مقابل دروغ شنیدن ازش بوده (دعوا و درگیری هم پیش نیومده)  بعد از چند ماه ببینین چجوری برخورد میکنین؟بی محل یا عادی ؟؟

عادی

هر چه تبر زدی مرا زخم نشد جوانه شد 👊🌱 هم مرگ بر جهان شما نیز بگذرد... هم رونق زمان شما نیز بگذرد... بادِ خزانِ نکبتِ ایّام ناگهان... بر باغ و بوستانِ شما نیز بگذرد... در مملکت چو غرّشِ شیران گذشت و رفت... این عوعو سَگانِ شما نیز بگذرد... آن کس که اَسب داشت غبارش فرو نشست... گَردِ سُم خَرانِ شما نیز بگذرد.... شب همیشه شب نمی‌مونه ✌️😇🌞🌄

دوستم منو بلاک کرده بود 

ماجرا از این قراره که من با دوست صمیمیم به هم زدم ، این رفت به کل دوستای مشترکمون گفت فلانی پشت فلان حرفا رو زده و....

یه روز عصر یه دوست دیگم پیام داد که بو شوهرم میگم زندگیتو سیاه کنه بعدم بلاک کرد بدون اینکه بدون چه خطایی کردم 

بعد ۵ سال امسال پیام داد و ببخش و با حرف فلانی تحریک شدم امروز دستش برم رو شد بهت حرفایی بدی زدم حلالم کن .

منم یکم باهاش حرف زدم درسته صمیمی نشدیم ولی اوک شد

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

چون اگه بخوام قهر باشم و برم تو قیافه کلی ازم انرژی می‌گیره و کلا حوصله قهر و بی‌محلی کردن رو ندارم

هر چه تبر زدی مرا زخم نشد جوانه شد 👊🌱 هم مرگ بر جهان شما نیز بگذرد... هم رونق زمان شما نیز بگذرد... بادِ خزانِ نکبتِ ایّام ناگهان... بر باغ و بوستانِ شما نیز بگذرد... در مملکت چو غرّشِ شیران گذشت و رفت... این عوعو سَگانِ شما نیز بگذرد... آن کس که اَسب داشت غبارش فرو نشست... گَردِ سُم خَرانِ شما نیز بگذرد.... شب همیشه شب نمی‌مونه ✌️😇🌞🌄

کسی منو بلاک کنه یا من بلاکش کنم تا اخر عمر نخواهم دیدش خیلی برام احترام مهمه.البته منو کلا کسی بلاک نکرده غیر یه خواستگار که اونم اول من بلاک کردم دیدم زیادی اذیت میکنه و پیام میده اونم بلاکم کرد

هرکس به اندازه فرهنگ و ادب خانوادگیش نظر میده.پس درست صحبت کنیم😊
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792