2777
2789
عنوان

چقد بده

67 بازدید | 6 پست

چقد بده با یکی شیش بشی با هم صمیمی بشیک که همه بهتون حسودی کنن بعد یهو بگه من نمیخام دیگه بهت وابسته بشم میخام مث روزا قبل بشیم سر سنگین منم سرم رو قفسه سینش بود گذاشتم کامل خرفاش تموم شه بعدشم بلند شدم رفتم اونور نشستم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بعضیا رفاقت و با بچه بازی اشتباه میگیرن

من اونقدرام بهش وابسته نشدم وای بهتر بود قبل اینکه با من اوکی شه به اخرشم فکر کنه من هر کی هر کیم دوست نمیشم نه اینکه اعتماد به نفسم بالا باشه نه اخلاقمه

شاید دلیل خاصی داره و اگر نه یهو که نمیشه آنقدر عوض شه

یکم رو هامون بهم باز شده امروز دیدم خرگوشم پاش کبوده اعصابم بهم ریخته بود اینم هی داشت شوخی میکرد که حالم عوض شه هی اعصاب من بهم میریخت همش میگفتم الان وقت شوخی نیست یهویی داد زدم و یکم بد با هم دیگ صحبت کردیم امشب چایی گذاشتم بیدارش کردم گفتم چایی بخوریم اینا دیدم رفتارش ینگینه نگو همچین تصمیمی داشته

شاید از عصبانیت این حرفو زده و تصمیمش از روی خشمه 

نه اینجوری که صحبت میکرد خسمم نبود منو اون دو سال بود که خیلی سر سنگین با هم صحبت میکردیم این اخر کاریا اینقد شیش شدیم بیخیال من از دلم از بابام شکسته اینا ک جای خود دارن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

تاپیک آزاد

kompe | 55 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز