2777
2789
عنوان

مبل جهیزیه

146 بازدید | 8 پست

سلام دوستان.پسفردا میخوام بیام تهران واسه خرید سرویس چوب واسن جهیزیه..میشه جاهای خوب با قیمت مناسب رو بهم معرفی کنید..بنظرتون چهار دانگه و نعمت اباد چطوره؟؟؟

من زندگی خودم را میکنم و برایم مهم نیست چگونه قضاوت میشوم.چاقم,لاغرم,قد بلندم,کوتاه قدم,سفیدم,سبزه ام،همه به خودم مربوط است.مهم بودن یا نبودن رو فراموش کن،روزنامه ی روز شنبه زباله ی روز یکشنبه است.زندگی کن به شیوه خودت با قوانین خودت با باورها و ایمان قلبی خودت.مردم دلشان می خواهد موضوعی برای گفتگو داشته باشند،برایشان فرقی نمی کند چگونه هستی،هر جور که باشی حرفی برای گفتن دارند.شاد باش و از زندگی لذت ببر.چه انتظاری از مردم داری ؟؟؟آنها حتی پشت سر خدا هم حرف می زنند

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خوبه .

شما تجربه خرید از اونجارو دارید؟

من زندگی خودم را میکنم و برایم مهم نیست چگونه قضاوت میشوم.چاقم,لاغرم,قد بلندم,کوتاه قدم,سفیدم,سبزه ام،همه به خودم مربوط است.مهم بودن یا نبودن رو فراموش کن،روزنامه ی روز شنبه زباله ی روز یکشنبه است.زندگی کن به شیوه خودت با قوانین خودت با باورها و ایمان قلبی خودت.مردم دلشان می خواهد موضوعی برای گفتگو داشته باشند،برایشان فرقی نمی کند چگونه هستی،هر جور که باشی حرفی برای گفتن دارند.شاد باش و از زندگی لذت ببر.چه انتظاری از مردم داری ؟؟؟آنها حتی پشت سر خدا هم حرف می زنند
خوبه برو مبارکه

شما تجربه خرید از اینجاهارو دارید؟

من زندگی خودم را میکنم و برایم مهم نیست چگونه قضاوت میشوم.چاقم,لاغرم,قد بلندم,کوتاه قدم,سفیدم,سبزه ام،همه به خودم مربوط است.مهم بودن یا نبودن رو فراموش کن،روزنامه ی روز شنبه زباله ی روز یکشنبه است.زندگی کن به شیوه خودت با قوانین خودت با باورها و ایمان قلبی خودت.مردم دلشان می خواهد موضوعی برای گفتگو داشته باشند،برایشان فرقی نمی کند چگونه هستی،هر جور که باشی حرفی برای گفتن دارند.شاد باش و از زندگی لذت ببر.چه انتظاری از مردم داری ؟؟؟آنها حتی پشت سر خدا هم حرف می زنند
شما تجربه خرید از اونجارو دارید؟

آره .یافت آبادم تو تولیدیاش قیمتاش مناسبه ولی تو نمایشگاه ها گرونه

به نام کاربرها توجه نمیکنم .شاید تاپیکی باهات بحث کنم جایی دیگه باهات خوش و بش .پس هر دوتاشو جدی نگیر😆😆😆😆

آره .یافت آبادم تو تولیدیاش قیمتاش مناسبه ولی تو نمایشگاه ها گرونه

ممنون عزیزم

من زندگی خودم را میکنم و برایم مهم نیست چگونه قضاوت میشوم.چاقم,لاغرم,قد بلندم,کوتاه قدم,سفیدم,سبزه ام،همه به خودم مربوط است.مهم بودن یا نبودن رو فراموش کن،روزنامه ی روز شنبه زباله ی روز یکشنبه است.زندگی کن به شیوه خودت با قوانین خودت با باورها و ایمان قلبی خودت.مردم دلشان می خواهد موضوعی برای گفتگو داشته باشند،برایشان فرقی نمی کند چگونه هستی،هر جور که باشی حرفی برای گفتن دارند.شاد باش و از زندگی لذت ببر.چه انتظاری از مردم داری ؟؟؟آنها حتی پشت سر خدا هم حرف می زنند
دوستم خریده از نعمت آباد راضی بوده نصبت به یافت آباد ارزونتر بوده 

ممنون عزیزم

من زندگی خودم را میکنم و برایم مهم نیست چگونه قضاوت میشوم.چاقم,لاغرم,قد بلندم,کوتاه قدم,سفیدم,سبزه ام،همه به خودم مربوط است.مهم بودن یا نبودن رو فراموش کن،روزنامه ی روز شنبه زباله ی روز یکشنبه است.زندگی کن به شیوه خودت با قوانین خودت با باورها و ایمان قلبی خودت.مردم دلشان می خواهد موضوعی برای گفتگو داشته باشند،برایشان فرقی نمی کند چگونه هستی،هر جور که باشی حرفی برای گفتن دارند.شاد باش و از زندگی لذت ببر.چه انتظاری از مردم داری ؟؟؟آنها حتی پشت سر خدا هم حرف می زنند
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز