2777
2789
عنوان

شغلم😔

438 بازدید | 33 پست

خانما میخوام بشم مهماندار هواپیما خیلی علاقه دارم ولی بقیه میگن گارسون و .. تو دلمو خالی میکنن   نظرتون در مورد این شغل چیه دیگ خسته شدم واقعا خیلی علاقه دارم بهش از نوجوانیم

نظرتون رو صادقانه بگین لطفا

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وایییییی چقدر خوب تبریک میگم عالیهعععع مهم خودتی عزیزم بقیه حسودی میکنن اینجوری میکن 

عزیزم شما چه تحصیلاتی داری و چجوری شدی مهماندار اخهههه منم خیلی دوست دارم 

یه روزی با لبخند به خدا میگم : این بیشتر  از اون چیزی بود که میخواستم 🤍✨
شغل خوبیه ولی سقوط هواپیما ترسناکه

اگه این جوری از خیابونم رد نشو تصادف  خیلی خطرناک

نگران فردایت نباش..  خدای دیروز وامروز خدای فرداهم هست. اگر تو اولین بار بندگی میکنی او قرن هاست خدایی میکند. 🌷 
وایییییی چقدر خوب تبریک میگم عالیهعععع مهم خودتی عزیزم بقیه حسودی میکنن اینجوری میکن  عزیزم شم ...

ممنونم عزیز دلم

دبیرستان رشتم  انسانی یود دانشگاه زبان  باید  مدرک مهمانداری داشته باشی گلم

اگه این جوری از خیابونم رد نشو تصادف  خیلی خطرناک

اون احتمالش کمتره واقعا تا اینکه تو ایران بخوای با هواپیما مسافرت کنی خودت ببین چقد سقوطه من کلا ادم ترسویی هستم اگه مهمان داریو دوست داره بره شغل باکلاسیه 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز