2777
2789

شیو کاری ندارن با ژیلت 

فقط موم وکس بند نباشه


  اگر بخواهی به هرچیزی که به تو گفتهمی‌ شود، واکنشی عاطفی نشان بدهیبه «رنج بردن» ادامه خواهی داد.  اگراجازه دهی کلماتِ دیگران تو را کنترلکند، هرچیز دیگری هم تو را زیر سلطهخواهد گرفت! نفس بکش و بگذار بگذرد ...!!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

به من نگفت میگفت دوهفته یبار با ژیلت بزن 

الان من جلساتن تموم شده موها هستن ولی خیییلی نازک شدن همینجوری میشه یا باید کامل دیگه درنیاد

اَللهُمَّ صَلِ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَعَجِل فَرَجَهُم
به من گفت تا دو هفته ی اول بعد از لیزر شیو نکن

حتما بخاطر دستگاه والا من چندسال میرم 

  اگر بخواهی به هرچیزی که به تو گفتهمی‌ شود، واکنشی عاطفی نشان بدهیبه «رنج بردن» ادامه خواهی داد.  اگراجازه دهی کلماتِ دیگران تو را کنترلکند، هرچیز دیگری هم تو را زیر سلطهخواهد گرفت! نفس بکش و بگذار بگذرد ...!!
به من نگفت میگفت دوهفته یبار با ژیلت بزن  الان من جلساتن تموم شده موها هستن ولی خیییلی نازک شد ...

عزیزم به منم گفت بین هر جلسه حداقل تا دو هفته شیو نکن 

میخوام بیینم یعنی اگر شیو کنم نتیجه نمیگیرم؟

و یه سوال من ۱۱ جلسه رفتم ولی بیکینی پایین هاش هنوز مو داره شما چند جلسه رفتید تموم شد؟

عزیزم به منم گفت بین هر جلسه حداقل تا دو هفته شیو نکن  میخوام بیینم یعنی اگر شیو کنم نتیجه نمی ...



والا منکه دوهفته نمیشد شیو میکردم الان مواای نازک باز هست کانل نرفته

من ۵ جلسه رفتم ماه ششم نرفتم باز از ماه هفت رفتم ۳ جلسه 

من ب ا زیر بغل رفتم اولش گفته بود ۶ جلسه اینا بسته بیای

اَللهُمَّ صَلِ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَعَجِل فَرَجَهُم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز