2777
2789
عنوان

چیکار کنم

67 بازدید | 12 پست
دومین تاپیکمه من تک فرزندم شوهرم از شوهر خالم ناراحت شده اونم به خاطر اینکه مهمونیمون نیومده و جواب تلفن نداده همینم بهونه کرده و هیچ جا نمیاد از این طرفم خوب وقتی مامان بزرگم پاگشاش کرده و نیومده و عید دیدنیش نیومده و کلا قطع رابطه ان من عروسی بگیرم نمیان که یا هر مناسبت دیگه منم تصمیم گرفتم با برادر خوهراش قطع رابطه باشم تا متوجه شه الانم شوهرم با فامیلاش رفته ١٣ من تنهام واقعا نمیدونم چیکار کنم مامان بابام میگن وقتی واسه ما احترام قائل نیس و هیچ جا نمیاد تو هم وقتی برادر خواهراش خونه باباشن نرى تو جمعشون اگه إینو به شوهرم بگم قاتی میکنه که 😞😞😞 از مشاور کمک بگیرم ؟؟
اصلا نه با ناز نه با محبت نه با حرف حل نمیشه میگه طرف زنگ بزنه عذر خواهی کنه اخه طرف کاری نکرده بعدم خونه ی مامان بزرگم که بزرگه و به اون ربط نداره نمیاد

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

حتما برو مشاور.احتمالا لوس هم تشریف دارن. خواهشا مشکلتو حل کن بعد برو زیر یه سقف

دوستان من نظرمو برای استارتر تاپیک مینویسم.اینو مد نظر داشته باشین. ازین که بهم بگین خوشبحالت متنفرم.

مهسی یکسال ازدواج کردیم منم نمیخوام به خاطر دیگه دعوا کنیم و جدا شیم چنبار باهاش حرف زدم میگه فقط زنگ بزنه عذر خواهی کنه شوهرم خالمم ازش ١٠ سال بزرگتره کی زنگ میزنه عذر خواهی
یعنی واقعا امید داری همچین موردی با مشاوره حل شه؟ با توپ پر بگو تو باید زنگ بزنی از مادر بزرگم عدر خواهی کنی در ضمن عنوان کن خانوادت از این برخوردش ناراحت شدن و برای اینکه دوران عقد رو ادامه بدید یا طلاق در حال تصمیم گیری هستن عزیزم خوب فکرهاتو بکن الان که اینطوریه بعدا تو زندگی رسما اعصاب خوردکنی داری
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز