اینقدر دوست دارم از شهری که هستم برم
اما نمیدونم چطوری
میگم کار پیدا میکنم و میرم ولی میدونم خانواده موافقت نمیکنن و نمیزارن
میگم کنکور شرکت کنم برای ارشد بزنم یه شهر دیگه برم و برنگردم
اما اونم ثبت نام نکردم
نمیدونم چیکار کنم
شما هم مهاجرت رو دوست دارید؟