2777
2789
عنوان

اون کچله

212 بازدید | 12 پست

اون کچله تایم تبلیغش تموم شده دیگه نیست؟دلم تنگ شد براش🙂😂

لْی‌لْی هستم🤍 یک فمنیست، معمار، مادر و همسر، مبارز با انسان‌های متعصب، وگن، حامی حیوانات و مادر دوتا هاپو. مهاجر هستم و دور از وطن، اگر سوالی درباره مهاجرت داری خوش‌حال می‌شم که با تجربه و دانسته‌هام کمکت کنم❤️قبل از اینکه مادر باشم، یک زنم.☺️ من با دوست‌پسر خودم ازدواج کردم که با دوست پسر یکی دیگه ازدواج نکنم، حق‌الناسه بلاخره... درباره سرطان پاسخگو سوالتتون با توجه به تجربه شخصی‌م هستم.مردهایی که آدم حسابی اند،از برابری نمیترسند

خیر  تا مارو کچل نکنه هست

🤣🤣🤣

لْی‌لْی هستم🤍 یک فمنیست، معمار، مادر و همسر، مبارز با انسان‌های متعصب، وگن، حامی حیوانات و مادر دوتا هاپو. مهاجر هستم و دور از وطن، اگر سوالی درباره مهاجرت داری خوش‌حال می‌شم که با تجربه و دانسته‌هام کمکت کنم❤️قبل از اینکه مادر باشم، یک زنم.☺️ من با دوست‌پسر خودم ازدواج کردم که با دوست پسر یکی دیگه ازدواج نکنم، حق‌الناسه بلاخره... درباره سرطان پاسخگو سوالتتون با توجه به تجربه شخصی‌م هستم.مردهایی که آدم حسابی اند،از برابری نمیترسند

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دیگه شورشو در آوردن چه خبره این همه تبلیغ داره بیشتر هم میشه

اره واقعا


لْی‌لْی هستم🤍 یک فمنیست، معمار، مادر و همسر، مبارز با انسان‌های متعصب، وگن، حامی حیوانات و مادر دوتا هاپو. مهاجر هستم و دور از وطن، اگر سوالی درباره مهاجرت داری خوش‌حال می‌شم که با تجربه و دانسته‌هام کمکت کنم❤️قبل از اینکه مادر باشم، یک زنم.☺️ من با دوست‌پسر خودم ازدواج کردم که با دوست پسر یکی دیگه ازدواج نکنم، حق‌الناسه بلاخره... درباره سرطان پاسخگو سوالتتون با توجه به تجربه شخصی‌م هستم.مردهایی که آدم حسابی اند،از برابری نمیترسند

فکر کنم همون که تبلیغ کاشت مو هست رو میگن

اها. 

راستی خیلی دنبالتون بودم . تو هر تاپیکی نگاه میکردم شما رو نمیدیدم.

یک سوال داشتم ازت

سلام. من آقا هستم.                                 (به هیشکی اعتماد نکن، حتی من)
بفرمایین

یادمه تو یک تاپیکی که کاربر turk80 زده بود گفتی که از من به نی نی یار شکایت کردی ولی نی نی یار گوش نکرده به حرفت. میخوام بدونم من جایی حرف بدی زدم که از دستم ناراحت شدی؟ اگرم چیزی گفتم خدا شاهده قصدم ناراحت کردنتون نبوده. 

سلام. من آقا هستم.                                 (به هیشکی اعتماد نکن، حتی من)
یادمه تو یک تاپیکی که کاربر turk80  زده بود گفتی که از من به نی نی یار شکایت کردی ولی نی نی یا ...

نه من شما رو نگفتم یه کاربر خانم هستن از ایشون به نی نی یار شکایت کردم دو تا کاربری داره  منظورمو اشتباه متوجه شدید

نه من شما رو نگفتم یه کاربر خانم هستن از ایشون به نی نی یار شکایت کردم دو تا کاربری داره  منظور ...

واقعا؟ پس اشتباه جمله اتون رو متوجه شدم . ببخشید به خدا ، عذر میخوام. خیلی تعجب کرده ام اخه .گفتم چی گفته بودم که از دست من ناراحت شدی. خوبه، خداروشکر

سلام. من آقا هستم.                                 (به هیشکی اعتماد نکن، حتی من)
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

شکیرا

mandana111 | 35 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز