2777
2789
عنوان

لیزر

120 بازدید | 4 پست

سلام دوستان

برای لیزر موهای زائد چه دستگاهی بهتره

تیتانیوم یا کندلا؟ یا دستگاه دیگه؟

من قبلا لیزر با دستگاه دایود رفتم جواب نگرفتم

لطفا اگه خودتون تجربه دارید دستگاه لیزر چه خوب چه بد بگید

و اینکه شرق تهران ترجیحا نارمک هفت حوض جایی سراغ دارید که خوب باشه؟

کندلا ک بهتره ولی تیتانیومم شنیدم خوبه فقط تنها مشکلش اینه که با بدن تماس داره.اینجور دستگاها به نظر ...

تیتانیوم رولیه؟ اع نه رولی ندوست اون قبلی هم میرفتم رولی بود میگن شبه لیزره تا لیزر

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

تیتانیوم رولیه؟ اع نه رولی ندوست اون قبلی هم میرفتم رولی بود میگن شبه لیزره تا لیزر

بله من شنیدم لمس میکنه پوستو..من بخاطر این بیماری هایی ک جدیدا زیاد شده نمیرم این دستگاها رو والا

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز