هلن_تابانیان یعنی چی زشته😑!!!!یکی اومده حرف عادی هم نمیتونه بزنه؟اخه مردها همیشه از طزف جامعه در فشارن،که دردودل نکننحالا ناشناس اومده هم نمیزارید خودشو تخلیه کنه؟!نه# به خشونت علیه مردان😐 برو به پست
ناپلیون_هیل هدفت ازازدواج چیه دختروبیچاره کنی بهش خیانت کنی یامورد ضرب وشتم قرارش بدی نه# به خشونت علیه زنان برو به پست