بهار_6425050 ماست نعنایی و سالادشیرازی اونم نعنا میزنم یعنی عاشق جفتشونم. بعضی غذاهام ترشی باهاشون میچسبه مثل ماهی حتما باید کنارش سیرترشی بذارم یا لوبیاپلو حتما نازخاتون باید بذارمدوغ دوست دارم ولی نوشابه نهنه# به نوشابه😆 فقط نه هشتگ شد😁 برو به پست
گلگلییییییییی یعنی رفتیم صفحه دوم و نگفتی ادامه رو بایه گزارش مهمونت میکنیم نه# به قطره چکونی برو به پست
ندول آفرین . من خیلی دوست دارم این هنر رو و تو خونم هم دارم البته واسه من عتیقه هست ترممنه# به پز زیر پوستی 😆 برو به پست