2777

نه #

برای هشتگ "نه" 716 مورد یافت شد.

منبع متنی رو که کپی کردم اول از همه مینویسم

منبع: صفحه mostafa.jalalifakhr

متخصص بیماری‌های داخلی، منتقد فیلم
گروه درمانی آرتا

(!ماسک کافی نیست)متاسفم که اعلام کنم در حال فرو رفتن در باتلاق شکست در برابر کرونا هستیم. امروز از چهارصد کشته در روز عبور کردیم. در حالی که بر اساس خبر معاون وزیر بهداشت، برای رسیدن به آمار واقعی، باید این رقم را دوبرابر کنیم. داریم قتل‌عام می‌شویم. حتما دعا کردن در هر حالی خوب است اما دعاخواهی، معنای دیگری هم در دل خود دارد؛ این که دیگر کاری از دست ما برنمی‌آید. پس از التماس دعای معاون رئیس‌جمهور برای مهار گرانی، در استان یزد هم به استغفار جمعی برای کنترل کرونا پناه آورده‌اند. و اعتراف می‌کنم که خودم هم هر روز که راهی بیمارستان یا کلینیک می‌شوم، از زیر قرآن رد می‌شوم؛ چون می‌دانم واقعیت موجود ما و کرونا چگونه است و کنار ابتلا قدم می‌زنم.نکته بسیارمهم و موردغفلت‌ واقع شده این است که بسیاری از مبتلایان اخیر، از ماسک هم استفاده کرده‌اند، حتی به صورت منظم و دقیق. پس چرا کرونا گرفتند؟! عدم‌ کنترل بهداشتی کافی بر تهیه ماسک‌ها، و عدم امکان مالی برای تعویض مکرر ماسک، دو دلیل مهم‌اند اما علت مهم‌تر، «عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی‌» ست. مردم دچار اشتباه بزرگ استراتژیک شده‌اند و فکر می‌کنند ماسک کافی‌ست و فاصله دو متر را رعایت نمی‌کنند. حتی در تجمعات و صف‌ها و مترو و اتوبوس و آسانسور و «غیره»، سینه به سینه هم‌ می‌ایستند و به دلیل ماسک، احساس نفوذناپذیری دارند. در حالی که حفظ فاصله اجتماعی، به اندازه و چه بسا بیش از ماسک زدن، اهمیت دارد. همچنین شستشوی دست‌ها به عنوان مکمل اصول سه‌گانه‌ی پیشگیری.اگر به سرعت و قاطعانه اقدام نکنیم، هفته‌هایی به‌مراتب خوف‌انگیزتر در انتظار همه است و می‌ترسم به جایی برسیم ‌که نه تنها تختی برای بستری، بلکه سردخانه‌ای برای اجساد هم خالی نباشد. کاش دولت بتواند و بخواهد وضعیت فوق‌العاده اعلام کند و قرنطینه اجباری و حداقل یکی دو هفته تعطیلی تمام مراکز، تا شاید بتوانیم از این گرداب ویرانگر خارج شویم. فعلا همه با هم ماسک و «فاصله اجتماعی»!#کرونا #کرونا_در_ایران #در_خانه_میمانیم #مصطفی_جلالی_فخر #دکتر_مصطفی_جلالی_فخ‍ 


من بچم 1سالو سه ماهه بود باردارشدم ولی تاحالا به کسی نگفتم که خداخواسته بوده بهمه گفتم خودم میخواستم وبرنامه ریزی داشتم واسش همه بااینکه گفته بودم خودم میخواستم بهم میگفتن بدنیا نیار حتی مادرشوهرمم میگفت خودتو داری گرفتار میکنی الکی.ولی من بدنیا اوردمش الان همه اونایی که بامن بحث ودعوا داشتن سر اینکه بدنیا نیارمش عاشقشن یعنی بچه یه دقیقه رو زمین نیست.تپل وخنده روئه همش میگم یعنی چطور دلم میومد اینو نداشته باشم الان پسر بزرگم 3سالست واین یکی1سالشه اصلانم سخت نیست دوتایی باهم بزرگ میشن همدیگرم دوست دارن تنهاهم نیستن منکه یه عمر تنهایی کشیدم خیلی دوست دارم یکی دیگه هم بیارم نه# به تک فرزندی

به همین قبله

اگ الام این تاپیک یه مرد زده بود ک زنش اینکارو کرده

همه الان میومدن میگفتن اتفاقا توی نره خر باید لباس گرم میپوشیدی

مشکل از توعه

تو بی احساسی

نه# ب خشونت علیه زنان 

و.... این داستان ادامه دارد🤣🤣🤣🤣

پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز