2777
2789
عنوان

زنم شلخته و بی نظمه

| مشاهده متن کامل بحث + 4293 بازدید | 131 پست

شمااول یادبگیرکه بگی خانوم 

بعدشم شماخونه روتمیزکنی آسمدن به زمین بیاد 

خوبه تمیزمیکنی ومیدونی چقدرزحمت داره 

راست میگن خاله مادرخود آدمه 🥺خاله الان بدجوربه حرفات وصدات نیازدارم .کاش میشد یه باردیگه زنگ بزنی وکلی نصیحتم کنی 😔 خاله تواین ۱سالی که خودت نبودی،صدات نبود،خیلی اذیت شدیم .روزای بارداریم وبعداززایمانم خیلی جای خالیت توی چشمم بود . نبودی که هی زنگ بزنی وبگی چی بخورم چی نخورم .نبودی که بیای  .مادردوم من 🖤خاله ی عزیزم ۶مرداد تصادف کردوفوت شد 😭اگه این امضاروخوندیدواسه ی آرامش روحش وخوب شدن حال دخترخالم دعاکنید 🖤
استارتر قصد توهین ندارم ولی به نظرتون خیلی زشت نیس هرروز یک تاپیک با عنوان زنم‌... میزنید و ایرادهای ...

😂😂😂😂😂 ولی خدایی خیلی از خانوما هم‌همینطوره تاپیکاشون هاااا مثلا شوهرم‌اینو گفت این کارو کرد 

امید زندگیم دوقلوهام😍 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

استارتر گرخید بچه هااد😅😓

من خودمو خیلی دوس دارم واسه خودم ارزش قائلم❤درسته دختر بودن سخته ولی ارزش داره همون ارزشی که خدا به خاطرش گفته بهشت زیر پای مادران است💌پس ارزش خودمو حفظ میکنم چون خدا بهم داده ....خدا مارو مثل یک گوهر آفریده ولی گوهر نیاز به محافظت داره تا همه چه مستقیم چه غیر مستقیم بهش ناخنک نزنن همون طور که مرواریدو صدف محافظت میکنه ....⚘مارو هم حجاب محافظت میکنه پس چون واسه پاکی و شفافیت خودم ارزش قائلم تا از چشم ها و دست های آلوده ی خیلیا مصون باشم حجاب و انتخاب میکنم چون واسه خدا که آفریننده ی این ارزش با تمام وجود عشق میورزم....❤❤❤

چقد خاله زنکی 😐


میگه زنم بدون اجازه من وسایل خونه رو ب خواهرش داده ب تو چههه اخه 

یا میگه خونه رو تمیز نمیکنه 🙄

میدونم نام کاربریم درستش گرگ بالان دیده هست لطفا اینقد ریپلای نکنین وقتی اسمو مینوشتم هر کاری کردم یادم نیومد فک کردم باران باید بنویسم 

بسسسسسس دوستان متفرق شید استارتر متنبه شد رفت خونه رو مرتب کنه😂😂

من سفیرِ صلح درونم،بامن حرف بزن!         خداهمیشههه معجزه میکنه همیشه نگاهمون میکنه فقط کافیه ایمان داشته باشی،باورداشته باشی اونوقته که معجزه رو میبینی💕خدایاشکرت
😂😂😂😂😂 ولی خدایی خیلی از خانوما هم‌همینطوره تاپیکاشون هاااا مثلا شوهرم‌اینو گفت این کارو کرد&nbs ...

خانما‌میان اینجا راجع به همسراشون گلایه میکنن با خانمای دیکه همدردی میکنن ولی اینکه یک آقا تو جمع زنونه از خانمش بد بگه اصلا صحیح نیس اونم این همممممممه 

من مخالف حضور آقایون تو سایت نیستم ولی مخالف این مدل تاپیک زدن این آقا هستم 

البته ک همه هم‌میدونن صفت خاله زنک بودن نه برای آقا نه برای خانم پسندیده نیس

بسسسسسس دوستان متفرق شید استارتر متنبه شد رفت خونه رو مرتب کنه😂😂

فک کنم رفت پوشاک بچشو عوض کنه🙄😂😂😂

ازتون خواهش میکنم برای آزادی بابام دعاکنید،حال دلم این روزا خیلی گرفتس بابام یک سالو نیمه زندان دوتا زن داره ۸تا بچه خلاصه بگم شرایط زندگیشون سخته غصه خانوادم و غصه زندگی خودم راحتم نمیزاره از ته دلتون خواهرانه برامون دعاکنید.ممنونم
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

علامت

00meliiikaa00 | 19 ثانیه پیش

حق👌🏻

mim_min | 30 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز